„Dobry zwyczaj – nie pożyczaj” czyli słów kilka o bezpieczeństwie w sieci Designated Survivor czyli House of Cards z drugiej strony lustra


Multiwysyłka – wysyłka jednego zamówienia w wiele lokalizacji


08 lutego 2017, 14:39 | Skomentuj! | 289

Wyobraź sobie następującą sytuację. Przygotowałeś nową ofertę, wprowadzasz na rynek nowy produkt i chcesz aby dowiedział się o nim absolutnie każdy. W wielu większych miastach pracownicy filii już czekają na drukowane materiały aby móc je prezentować swoim klientom. Zlecasz druk, otrzymujesz paletę broszur, plakatów, gadżetów reklamowych, po czym … spędzasz cały dzień na nadawaniu przesyłek i wysyłaniu ich do każdego z oddziałów. A gdyby zrobić to prościej?

Multiwysyłka „na piechotę”

Planując akcję informacyjną na masową skalę – wykraczającą poza granice miasta czy województwa w przypadku tradycyjnej drukarni zazwyczaj to na agencji spoczywa obowiązek dostarczenia materiałów promocyjnych do wszystkich miejsc ich późniejszej dystrybucji. W najlepszym wypadku klient może porozumieć się z drukarnią i poprosić o wysyłkę określonych partii druku, jednak wtedy przy nadmiarze różnych lokalizacji łatwo o pomyłkę. Można sobie wyobrazić zamęt spowodowany późniejszym odsyłaniem przesyłek czy liczeniem brakujących tysięcy egzemplarzy, które trafiły nie w to miejsce, w które trafić powinny.

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, uruchomiliśmy jako jedna z pierwszych drukarni na rynku usługę multiwysyłki pozwalającą na wysyłkę jednego zamówienia pod kilka adresów z poziomu jednego konta klienta. To wszystko bez konieczności pisania maili, domawiania szczegółów czy telefonicznego kontaktu z drukarnią.

Jeden adres czy kilka?

Czas sprawdzić jak wygląda multiwysyłka w naszym nowym serwisie beta.chroma.pl. Podczas procesu składania zamówienia (zakładając że nasz klient potrzebuje 5000 szt. ulotek wysyłanych do dwóch różnych miast) w kroku trzecim, znajduje się pole do wpisania adresu wysyłki. Aby przejść do dodatkowych opcji multiwysyłki wystarczy wybrać opcję: „Wysyłka na wiele adresów”.

Następnie zamawiający zostanie poproszony o podanie pierwszego adresu. Po zatwierdzeniu wprowadzanych danych będzie mógł wprowadzić drugi adres, a w razie potrzeby również kolejne. Zachęcamy do zapoznania się z szybkim podglądem całego procesu podawania danych:

Po uzupełnieniu wszystkich adresów w panelu pojawi się dodatkowy przycisk „Konfiguracja wysyłki”. W konfiguracji znajduje się tabela w której są wypisane wszystkie miejsca, gdzie zamawiający może wysłać wydruki, a prosty konfigurator pozwoli podzielić nakład na równe części albo zróżnicować je w zależności od lokalizacji. Oferujemy bezpłatną wysyłkę materiałów, jeśli jednak zamawiający chciałby skorzystać z multiwysyłki, wtedy  pierwsza wysyłka pozostaje bezpłatna, a kolejne kosztują tylko 20 zł. Dodatkowe opłaty podane są w przejrzysty sposób tak aby każdy zamawiający nie pominął informacji o dodatkowych kosztach.

Podział nakładu w ramach konfiguratora odbywa się w uproszczony sposób. Nakład możemy rozdzielić po równo albo podać konkretną wartość dla każdej lokalizacji. Kiedy przeliczymy się z liczbą przydzielonego nakładu, wtedy pojawi się komunikat:

Jeśli zaś przydzielimy za mało nakładu do poszczególnych adresów, wtedy otrzymamy informację:

To rozwiązanie pozwala utrzymać pełną kontrolę nad rozdzielanym nakładem, a jednocześnie wyklucza sytuację w której algorytm uzupełni coś za zamawiającego, pozostanie to niezauważone i wydruk zostanie rozdysponowany w niewłaściwy sposób.

Bardzo wygodną opcją jest „przypisywanie po równo”. Dzięki temu rozwiązaniu zamawiający wykonywać skomplikowanych działań matematycznych, a kalkulator działający wewnątrz skryptu konfiguratora bezbłędnie w ciągu kilku milisekund przeliczy nasz nakład i pozwoli na szybkie zamówienie wysyłki naszych wydruków.

Dobre, bo niezauważalne

Multiwysyłka w nowym serwisie beta.chroma.pl jest innowacyjnym, wychodzącym naprzeciw potrzebom klientów rozwiązaniem pozwalającym zaoszczędzić czas i środki. Przemyślana budowa tej funkcjonalności oraz odpowiednie jej wdrożenie komponuje się całym procesem zamówienia, jest jego integralną częścią i pozwala w łatwy sposób wprowadzić nowe adresy oraz wysłać podzielony na części nakład. Zachęcamy aby każdy, kto ma w planie duże zamówienie i zastanawia się jak będzie wyglądać późniejsza dystrybucja zamówionych materiałów skorzystał z tego rozwiązania.

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli dołączysz do mnie na Facebooku!

Kamil Lipiński – przedsiębiorca, bloger, projektant stron www, założyciel Mocnej Grupy Blogerów oraz człowiek, który ma wielką nadzieję na to, że można się czegoś sensownego o WordPressie dowiedzieć w 500 sekund.
Wierzący (bynajmniej nie w technologię) geek.

Subscribe without commenting




Instagram

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: