Kto odwiedza Twój profil na Facebooku?

Jako że wychowaliśmy się na NK.pl, dlatego z entuzjazmem przyjmujemy na Facebooku funkcję, którą dawna Nasza Klasa posiadała, mianowicie podglądanie osób które ostatnio odwiedziły nasz profil. Co prawda FB nie udostępnia jej wprost, ale jest sposób na pobranie sobie tych informacji.

Uwaga. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że ta metoda się jednak nie sprawdza. Przeczytajcie komentarze pod tym wpisem.

“Chcesz zobaczyć kto sprawdza Twój profil na Facebooku?” – podobnymi tekstami próbują zainteresować użytkowników FB twórcy aplikacji pomagających w śledzeniu znajomych. Niektórzy użytkownicy nie zważając na zagrożenie instalują aplikacje i potem albo na ich tablicach pojawiają się niechciane treści albo nieświadomi sytuacji dobrowolnie oddają swoje dane właścicielowi aplikacji, który może nimi nie tylko dysponować, ale często sprzedaje paczki danych reklamodawcom.

Poniżej przedstawiam prosty ale skuteczny (i co ważne bezpieczny) sposób pokazujący jak podejrzeć kto najczęściej odwiedza Twój profil na FB:

    1. Wejdź na www.facebook.com
    2. Kliknij w pustą przestrzeń prawym przyciskiem myszy i z menu kontekstowego wybierz “Pokaż źródło strony” (lub coś podobnego, nazwa opcji zależna jest od używanej przeglądarki)
    3. Włącz kombinacje klawiszy Ctrl+F (wyszukiwarka)
    4. Wpisz “OrderedFriends”
    5. Znajdziesz komendę
      ["OrderedFriendsListInitialData",[],{"list":

      po której powinny się znaleźć przedzielone spacjami ciągi cyfr.

    6. Wystarczy teraz że skopiujesz pierwszy ciąg zawarty w cudzysłowie i wkleisz go w pasku przeglądarki w taki sposób: www.facebook.com/numer
    7. Pojawi Ci się profil osoby, która najczęściej wchodzi na Twój profil i pisze do Ciebie. Kolejne numery to kolejne osoby.
    8. Dobrej zabawy.

 

Comments

  • Grzegorz Kisiel

    2 grudnia, 2012

    Czy to naprawdę pokazuje osoby, które najczęściej odwiedzają nasz profil, czy też osoby, z którymi mamy najwięcej interakcji?

    • Adrianna f

      11 lutego, 2013

      nooooo tak jak sprawdzałam to wyszło tak jak myslałam :D

    • Natalia Jerzak

      29 listopada, 2013

      mi ajkos nie dziala pokazesz?

  • Grzegorz Kisiel

    2 grudnia, 2012

    Czy to naprawdę pokazuje osoby, które najczęściej odwiedzają nasz profil, czy też osoby, z którymi mamy najwięcej interakcji?

    • Adrianna f

      11 lutego, 2013

      nooooo tak jak sprawdzałam to wyszło tak jak myslałam :D

    • Natalia Jerzak

      29 listopada, 2013

      mi ajkos nie dziala pokazesz?

  • Grzegorz M.

    2 grudnia, 2012

    Pod Firefoxem nie ma takiej komendy. Gdzie tego szukać?

  • Grzegorz M.

    2 grudnia, 2012

    Pod Firefoxem nie ma takiej komendy. Gdzie tego szukać?

  • Wczoraj to sprawdzałam… nie zgadniesz kto mi wyszedł na 1 miejscu :D :D :D

  • Wczoraj to sprawdzałam… nie zgadniesz kto mi wyszedł na 1 miejscu :D :D :D

  • Kamil Lipiński

    2 grudnia, 2012

    @Grzegorz Kisiel – wydaje mi się, że nie tylko odwiedziny, ale też interakcje. Mi na pierwszych pozycjach pojawiły się osoby, których “nie oglądam”, ale często z nimi piszę.
    @Grzegorz M. – daj znać na maila na którym kroku się zatrzymałeś, może uda mi się pomóc
    @Ania – masz rację, nie zgadnę :)

  • Kamil Lipiński

    2 grudnia, 2012

    @Grzegorz Kisiel – wydaje mi się, że nie tylko odwiedziny, ale też interakcje. Mi na pierwszych pozycjach pojawiły się osoby, których “nie oglądam”, ale często z nimi piszę.
    @Grzegorz M. – daj znać na maila na którym kroku się zatrzymałeś, może uda mi się pomóc
    @Ania – masz rację, nie zgadnę :)

  • Zdradzę, że ktoś o inicjałach KL… i nie chodzi o Twoją żonę :P ;)

  • Zdradzę, że ktoś o inicjałach KL… i nie chodzi o Twoją żonę :P ;)

  • Yzoja

    3 grudnia, 2012

    A mi się nie sprawdziło – wyszła mi zupełnie randomowa osoba z którą nigdy nie pisałam, nigdy nie było między nami żadnych udostępnień ani nic w ten deseń, a częstych kontaktów nie mam w pierwszej trójce nawet.

    • Kamil

      3 grudnia, 2012

      Ciekawe w sumie od czego to zależy, bo gros osób potwierdza, że działa.

  • Yzoja

    3 grudnia, 2012

    A mi się nie sprawdziło – wyszła mi zupełnie randomowa osoba z którą nigdy nie pisałam, nigdy nie było między nami żadnych udostępnień ani nic w ten deseń, a częstych kontaktów nie mam w pierwszej trójce nawet.

    • Kamil

      3 grudnia, 2012

      Ciekawe w sumie od czego to zależy, bo gros osób potwierdza, że działa.

  • Tadek

    3 grudnia, 2012

    Ciekawe. Pierwsza osoba to wcale nie ta od której mam dużo lajków.

  • Tadek

    3 grudnia, 2012

    Ciekawe. Pierwsza osoba to wcale nie ta od której mam dużo lajków.

  • użytkownik

    4 grudnia, 2012

    to nie działa… próbowałem ze znajomymi, prosiłem aby wchodzili na mój profil, odświeżałem później stronę ctrl+f5 i czyściłem cache i nic się nie zmieniło, lista osób jest niezmienna

  • użytkownik

    4 grudnia, 2012

    to nie działa… próbowałem ze znajomymi, prosiłem aby wchodzili na mój profil, odświeżałem później stronę ctrl+f5 i czyściłem cache i nic się nie zmieniło, lista osób jest niezmienna

  • Przemek

    4 grudnia, 2012

    ta lista to kolejność w jakiej dodawałem moich znajomych, nie widzę tam nikogo kogo bym nie znał

  • Przemek

    4 grudnia, 2012

    ta lista to kolejność w jakiej dodawałem moich znajomych, nie widzę tam nikogo kogo bym nie znał

  • Kamil

    4 grudnia, 2012

    Nieźle, każdy widzi w niej co innego. U jednych się sprawdza, inni sądzą że to kolejność okienka czatu, jeszcze inni mają na ten temat inne zdanie.

    • Michał

      7 stycznia, 2014

      rozwieje wątpliwości to kolejność załadowania użytkowników w pasku chatu kolejno osoby korzystające z facebooka na urządzeniach stacjonarnych następnie na urządzeniach przenośnych nie ma to nic wspólnego z osobami które przeglądają nasz profil jedyna sprawna metoda to odwiedzić każdą osobę i kolejno na ich urządzeniach sprawdzić czy nie wczytywali naszego profilu przy tym komendy które są w skrypcie po wykorzystaniu powyższej metody to data dotycząca naszych działań na fb

  • Kamil

    4 grudnia, 2012

    Nieźle, każdy widzi w niej co innego. U jednych się sprawdza, inni sądzą że to kolejność okienka czatu, jeszcze inni mają na ten temat inne zdanie.

    • Michał

      7 stycznia, 2014

      rozwieje wątpliwości to kolejność załadowania użytkowników w pasku chatu kolejno osoby korzystające z facebooka na urządzeniach stacjonarnych następnie na urządzeniach przenośnych nie ma to nic wspólnego z osobami które przeglądają nasz profil jedyna sprawna metoda to odwiedzić każdą osobę i kolejno na ich urządzeniach sprawdzić czy nie wczytywali naszego profilu przy tym komendy które są w skrypcie po wykorzystaniu powyższej metody to data dotycząca naszych działań na fb

  • pffff

    5 grudnia, 2012

    Oczywiście, że to nieprawda, sprawdziłam wszelkie wariacje tej opcji, na koncie na którym nie mam żadnych znajomych a kilka osób mnie podglądało na nim wiele razy nic nie wykryło, na koncie na którym byli znajomi pokazywało mi osoby z którymi najczęściej rozmawiam, komentuję, biorę udział w wydarzeniach. Osoba, która specjalnie przez długi czas TYLKO wchodziła na mój profil nie pokazała się nigdzie (bo nie było interakcji). Tak samo osoba spoza znajomych, która ciągle mnie podgląda, również nigdzie się nie pojawiła. Jeżeli na pierwszym miejscu wyskakuje Ci ktoś z kim nie masz interakcji prawdopodobnie dzieje się tak dlatego, że często wpisujesz w wyszukiwarkę pierwsze litery jej imienia/nazwiska i sam ją podglądasz (od pewnego czasu te informacje zapisują się w dzienniku aktywności). Nie ma jeszcze możliwości sprawdzenia kto podglądał profil, chociaż nie twierdzę, że taka się pojawi już niedługo. Tak więc: Twój argument jest inwalidą

    • Kamil

      5 grudnia, 2012

      Dzięki. Wprowadziłem modyfikację do wpisu. Tekst pozostawiam, bo dużo osób tutaj trafia. Niech wiedzą, że metoda się nie sprawdza. Swoją drogą – ciekawe czy lista dotyczy faktycznie tych osób, które samemu się często podgląda?

    • Sfefek

      7 marca, 2013

      Ale niby to miało pokazywać, którzy z Twoich znajomych najczęściej wchodzą. Sama fraza mówi: “OrderedFriends”, więc nie mogło nic wykryć skoro na tym koncie nie miałaś żadnych znajomych.

    • Kacper Potocki

      21 marca, 2013

      Ta Lista zanim była opublikowna do sieci naprawde działała czyli pokazywała kto podglądał nas najczęściej . Lecz gdy władze FB odkryły że ludzie nie są więcej animowi to zmienili to troszke że tylko znajomych dało się zobaczyć a z tego co rozmawiałem z ludźmi na temat tej listy nazwa została całkowicie zmieniona i podejrzewam że zanim znowu trafi do sieci bedzie trzeba poczekać żeby znawcy tej komendy mogli sobię ją poużywać . (Doda że zanim cała komenda weszła do sieći w pierwszej 5 odwiedzających były ludzie z FBI. Dlatego na jaw wyszło podejrzenie o należności Facebooka do FBI .

  • pffff

    5 grudnia, 2012

    Oczywiście, że to nieprawda, sprawdziłam wszelkie wariacje tej opcji, na koncie na którym nie mam żadnych znajomych a kilka osób mnie podglądało na nim wiele razy nic nie wykryło, na koncie na którym byli znajomi pokazywało mi osoby z którymi najczęściej rozmawiam, komentuję, biorę udział w wydarzeniach. Osoba, która specjalnie przez długi czas TYLKO wchodziła na mój profil nie pokazała się nigdzie (bo nie było interakcji). Tak samo osoba spoza znajomych, która ciągle mnie podgląda, również nigdzie się nie pojawiła. Jeżeli na pierwszym miejscu wyskakuje Ci ktoś z kim nie masz interakcji prawdopodobnie dzieje się tak dlatego, że często wpisujesz w wyszukiwarkę pierwsze litery jej imienia/nazwiska i sam ją podglądasz (od pewnego czasu te informacje zapisują się w dzienniku aktywności). Nie ma jeszcze możliwości sprawdzenia kto podglądał profil, chociaż nie twierdzę, że taka się pojawi już niedługo. Tak więc: Twój argument jest inwalidą

    • Kamil

      5 grudnia, 2012

      Dzięki. Wprowadziłem modyfikację do wpisu. Tekst pozostawiam, bo dużo osób tutaj trafia. Niech wiedzą, że metoda się nie sprawdza. Swoją drogą – ciekawe czy lista dotyczy faktycznie tych osób, które samemu się często podgląda?

    • Sfefek

      7 marca, 2013

      Ale niby to miało pokazywać, którzy z Twoich znajomych najczęściej wchodzą. Sama fraza mówi: “OrderedFriends”, więc nie mogło nic wykryć skoro na tym koncie nie miałaś żadnych znajomych.

    • Kacper Potocki

      21 marca, 2013

      Ta Lista zanim była opublikowna do sieci naprawde działała czyli pokazywała kto podglądał nas najczęściej . Lecz gdy władze FB odkryły że ludzie nie są więcej animowi to zmienili to troszke że tylko znajomych dało się zobaczyć a z tego co rozmawiałem z ludźmi na temat tej listy nazwa została całkowicie zmieniona i podejrzewam że zanim znowu trafi do sieci bedzie trzeba poczekać żeby znawcy tej komendy mogli sobię ją poużywać . (Doda że zanim cała komenda weszła do sieći w pierwszej 5 odwiedzających były ludzie z FBI. Dlatego na jaw wyszło podejrzenie o należności Facebooka do FBI .

  • Aga Mat

    12 grudnia, 2012

    muszę wrzucić tu jeszcze swoje obiekcje na ten temat. być może, po wykonaniu tych wszystkich w.w. kroków, pojawia się jednak lista osób, które najczęściej odwiedzają nasz profil (bądź mamy z nimi innego rodzaju “interakcje”)…wnioskuję (na podstawie osób, które mi osobiście pojawiły się na tej liście, a których profile może ze 3 razy w sumie odwiedziłam; a mieli oni wysokie pozycje na tej liście – 3 i 4tą), że drugie przypuszczenie – jakoby była to lista osób, które to my najczęściej odwiedzamy – jest nieprawdziwe =]

  • Aga Mat

    12 grudnia, 2012

    muszę wrzucić tu jeszcze swoje obiekcje na ten temat. być może, po wykonaniu tych wszystkich w.w. kroków, pojawia się jednak lista osób, które najczęściej odwiedzają nasz profil (bądź mamy z nimi innego rodzaju “interakcje”)…wnioskuję (na podstawie osób, które mi osobiście pojawiły się na tej liście, a których profile może ze 3 razy w sumie odwiedziłam; a mieli oni wysokie pozycje na tej liście – 3 i 4tą), że drugie przypuszczenie – jakoby była to lista osób, które to my najczęściej odwiedzamy – jest nieprawdziwe =]

  • m

    12 grudnia, 2012

    problem w tym, ze ja nie mam w tym źródle OrderedFriends..

  • m

    12 grudnia, 2012

    problem w tym, ze ja nie mam w tym źródle OrderedFriends..

  • kamil

    13 grudnia, 2012

    Mam ten sam problem, w ogóle nie ma OrderedFriends, są inne pozycje z tytułem Ordered, ale tego, który jest potrzebny nie da się odnaleźć.

    • Jus Tyna

      18 lutego, 2013

      Mam identyczny problem.. Próbowałam Na Internet Explorer i Google Chrome. Nie ma w źródle OrderedFriends

    • Gosi

      13 października, 2013

      Zamiast wpisaywać OrderedFriends wpisz Friendslist ;)
      pozdro!

  • kamil

    13 grudnia, 2012

    Mam ten sam problem, w ogóle nie ma OrderedFriends, są inne pozycje z tytułem Ordered, ale tego, który jest potrzebny nie da się odnaleźć.

    • Jus Tyna

      18 lutego, 2013

      Mam identyczny problem.. Próbowałam Na Internet Explorer i Google Chrome. Nie ma w źródle OrderedFriends

    • Gosi

      13 października, 2013

      Zamiast wpisaywać OrderedFriends wpisz Friendslist ;)
      pozdro!

  • dzięki

    14 grudnia, 2012

    teraz tylko pod tym są numerki:
    “InitialChatFriendsList”
    Mi się to zmienia, choć nie do końca dobrze pokazuje… Owszem pierwsze osoby to te, z którymi mam duży kontakt itp, ale tak od 10 to chyba na chybił trafił…

  • dzięki

    14 grudnia, 2012

    teraz tylko pod tym są numerki:
    “InitialChatFriendsList”
    Mi się to zmienia, choć nie do końca dobrze pokazuje… Owszem pierwsze osoby to te, z którymi mam duży kontakt itp, ale tak od 10 to chyba na chybił trafił…

  • xxxx

    16 grudnia, 2012

    eh………… kod jest raczej z kim najczęściej masz powiadomienia. :/ szkoda!

  • xxxx

    16 grudnia, 2012

    eh………… kod jest raczej z kim najczęściej masz powiadomienia. :/ szkoda!

  • Kamil

    20 grudnia, 2012

    Słuchajcie, ważna sprawa.
    Sprawdziłem przed chwilą źródło i okazało się, że Facebook zmienił nieco kodowanie swojej strony. Być może żeby rozwiać wszystkie domysły zamienił nazwę “OrderedFriends” na “InitialChatFriendsList”. Czyli wyjaśniło się. Lista, którą można tam znaleźć dotyczy tych, którzy najczęściej piszą do Ciebie na czacie na FB. Nie dotyczy odwiedzin Twojego profilu. Nie jest to informacja 100% bo może się okazać, że ktoś znajdzie tam ludzi z którymi nie prowadził czatu. Sprawdźcie zresztą sami.

    • !Henry

      11 lutego, 2013

      Dlaczego w takim razie mam na drugim miejscu osobę z którą nigdy nie pisałem ?

  • Kamil

    20 grudnia, 2012

    Słuchajcie, ważna sprawa.
    Sprawdziłem przed chwilą źródło i okazało się, że Facebook zmienił nieco kodowanie swojej strony. Być może żeby rozwiać wszystkie domysły zamienił nazwę “OrderedFriends” na “InitialChatFriendsList”. Czyli wyjaśniło się. Lista, którą można tam znaleźć dotyczy tych, którzy najczęściej piszą do Ciebie na czacie na FB. Nie dotyczy odwiedzin Twojego profilu. Nie jest to informacja 100% bo może się okazać, że ktoś znajdzie tam ludzi z którymi nie prowadził czatu. Sprawdźcie zresztą sami.

    • !Henry

      11 lutego, 2013

      Dlaczego w takim razie mam na drugim miejscu osobę z którą nigdy nie pisałem ?

  • Szy

    24 grudnia, 2012

    U mnie pokazują się na czołowych miejscach osoby, z którymi nigdy nie rozmawiałam na fejsie, więc istnieje jednak całkiem spore prawdopodobieństwo, że jednak działa ;).

  • Szy

    24 grudnia, 2012

    U mnie pokazują się na czołowych miejscach osoby, z którymi nigdy nie rozmawiałam na fejsie, więc istnieje jednak całkiem spore prawdopodobieństwo, że jednak działa ;).

  • serowa333

    25 grudnia, 2012

    Witam mam problem z wpisaniem tej komendy :orderedfriend”. Wyskakuje mi że nie odnaleziono takiego czegoś..

    • aha spoko

      27 kwietnia, 2013

      też tak mam -.- i nie wiem co zrobić ;/

  • serowa333

    25 grudnia, 2012

    Witam mam problem z wpisaniem tej komendy :orderedfriend”. Wyskakuje mi że nie odnaleziono takiego czegoś..

    • aha spoko

      27 kwietnia, 2013

      też tak mam -.- i nie wiem co zrobić ;/

  • Kamil Nowak

    25 grudnia, 2012

    Dziwne. Osoba z którą nie czatowałem jest na trzecim miejscu, a osoba z którą jakiś czas pisałem była najpierw na czwartym. Przestałem z tą osobą długo pisać i pokazała się na drugim. (komendy jakiej szukałem to “InitialChatFriendsList”.

  • Kamil Nowak

    25 grudnia, 2012

    Dziwne. Osoba z którą nie czatowałem jest na trzecim miejscu, a osoba z którą jakiś czas pisałem była najpierw na czwartym. Przestałem z tą osobą długo pisać i pokazała się na drugim. (komendy jakiej szukałem to “InitialChatFriendsList”.

  • Kamil

    25 grudnia, 2012

    Konia z rzędem dla tego, kto rozgryzie ten system. U każdego pokazuje co innego.

  • Kamil

    25 grudnia, 2012

    Konia z rzędem dla tego, kto rozgryzie ten system. U każdego pokazuje co innego.

  • MiSZCZu:P

    26 grudnia, 2012

    Mi dzisiaj na 2gim miejscu pojawiła się osoba, którą dodałem dopiero co do znajomych(wczoraj:D), z którą nigdy nie chatowałem :P Pierwsza osoba jest u mnie ciągle niezmienna, chociaż nie używa fejsa od miesiąca. Trochę w tym randomu, ale jednak osoby z ktorymi chatuje przesuwają się w moim “rankingu” osób najczęsciej odwiedzających. DZiwne Skrypty;P

  • MiSZCZu:P

    26 grudnia, 2012

    Mi dzisiaj na 2gim miejscu pojawiła się osoba, którą dodałem dopiero co do znajomych(wczoraj:D), z którą nigdy nie chatowałem :P Pierwsza osoba jest u mnie ciągle niezmienna, chociaż nie używa fejsa od miesiąca. Trochę w tym randomu, ale jednak osoby z ktorymi chatuje przesuwają się w moim “rankingu” osób najczęsciej odwiedzających. DZiwne Skrypty;P

  • Julia Michalik

    27 grudnia, 2012

    Co mam zrobić jeśli po wciśnięciu Ctrl+F i wpisaniu “OrderedFriends” na czerwonym kwadraciku pojawia mi się napis “0 z 0”? A jeśli wcisnę Enter również nic się nie dzieje.

    • Kamil Lipiński

      27 grudnia, 2012

      Cześć Julia,
      Zamiast tego co szukałaś spróbuj „InitialChatFriendsList”. Ostatnio FB trochę pozmieniał algorytm.

  • Julia Michalik

    27 grudnia, 2012

    Co mam zrobić jeśli po wciśnięciu Ctrl+F i wpisaniu “OrderedFriends” na czerwonym kwadraciku pojawia mi się napis “0 z 0”? A jeśli wcisnę Enter również nic się nie dzieje.

    • Kamil Lipiński

      27 grudnia, 2012

      Cześć Julia,
      Zamiast tego co szukałaś spróbuj „InitialChatFriendsList”. Ostatnio FB trochę pozmieniał algorytm.

  • Zakręcony NiePiłkarz

    1 stycznia, 2013

    Witam. Z ciekawości sprawdziłem czy potrafiłbym odnaleźć tu jakiś algorytm. Z całą pewnością nie jest to lista najczęściej odwiedzanych przeze mnie profili, nie zgadzała by się kolejność, bo wiem na kogo wchodzę, nie jest to też lista osób z którymi najczęściej piszę, sprawdziły się może pierwsze 2, potem wyskakiwały osoby z którymi nie zamieniłem na FB ani słowa, potem znów te z którymi rozmawiam. Nie jest to też ustawione według kolejności dodawania moich znajomych, nie zgadza się to zupełnie. Moim zdaniem nie ma tu żadnego algorytmu, są to po prostu losowo ustawione profile… No ale jak ktoś chce się doszukiwać takich zjawisk to proszę bardzo, niech sam wypróbuje. Sprawdziłem około 15 kolejnych numerków.
    Pozdrawiam.

  • Zakręcony NiePiłkarz

    1 stycznia, 2013

    Witam. Z ciekawości sprawdziłem czy potrafiłbym odnaleźć tu jakiś algorytm. Z całą pewnością nie jest to lista najczęściej odwiedzanych przeze mnie profili, nie zgadzała by się kolejność, bo wiem na kogo wchodzę, nie jest to też lista osób z którymi najczęściej piszę, sprawdziły się może pierwsze 2, potem wyskakiwały osoby z którymi nie zamieniłem na FB ani słowa, potem znów te z którymi rozmawiam. Nie jest to też ustawione według kolejności dodawania moich znajomych, nie zgadza się to zupełnie. Moim zdaniem nie ma tu żadnego algorytmu, są to po prostu losowo ustawione profile… No ale jak ktoś chce się doszukiwać takich zjawisk to proszę bardzo, niech sam wypróbuje. Sprawdziłem około 15 kolejnych numerków.
    Pozdrawiam.

  • anka anka

    5 stycznia, 2013

    niewiem co o tym myśleć wyświetlaja mi się osoby z którymi ostatnio pisałam ale również osoby z którymi nigdy nie pisałam. Jedno jest pewne, że wszystkie te osoby mam w swoich znajomych.

  • anka anka

    5 stycznia, 2013

    niewiem co o tym myśleć wyświetlaja mi się osoby z którymi ostatnio pisałam ale również osoby z którymi nigdy nie pisałam. Jedno jest pewne, że wszystkie te osoby mam w swoich znajomych.

  • Michał Selke

    9 stycznia, 2013

    Moim zdaniem jest to lista profili z którymi łączy się Twój profil (od najczęstszego kontaktu zaczynając) w jakikolwiek sposób- czyli “lajki”, komentarze, chat, wspólni znajomi… Wszelkie połączenia.

    Pozdrawiam :>

    • szymek

      20 grudnia, 2013

      nie sąde niektóre osoby pojawiają się kilka razy :)

  • Michał Selke

    9 stycznia, 2013

    Moim zdaniem jest to lista profili z którymi łączy się Twój profil (od najczęstszego kontaktu zaczynając) w jakikolwiek sposób- czyli “lajki”, komentarze, chat, wspólni znajomi… Wszelkie połączenia.

    Pozdrawiam :>

    • szymek

      20 grudnia, 2013

      nie sąde niektóre osoby pojawiają się kilka razy :)

  • Dawid Krawczyk

    10 stycznia, 2013

    Facebook usunął linijkę z “orderedfriends” aktualnie nie można nawet sprawdzić tego, do czego (nawet nie wiadomo) to służy :)

  • Dawid Krawczyk

    10 stycznia, 2013

    Facebook usunął linijkę z “orderedfriends” aktualnie nie można nawet sprawdzić tego, do czego (nawet nie wiadomo) to służy :)

  • Marzena Wilk

    25 stycznia, 2013

    Jak ja wejde na InitialChatFriendsList to mam na poczatku kilka osob z ktorymi utrzymuje kontakt itp ale pod sam koniec jest nr osoby ktora zaprosila mnie tydzien temu ( i tydzien temu jej nr nie bylo na tej liscie) a teraz jest 15 od konca wiec sie przesuwa ku poczatkowi. Ale pytam: jakim cudem ? Skoro nawet z nia nie rozmawiam, nie daje like, nie komentuje jej zdjec i nie wchodze na jej profil ( co wiecej mamy 1 wspolnego znajomego )wiec ta osoba musi zagladac i to czesto na moj profil skoro idzie ku poczatkowi i to w takim tempie.

    • Sfefek

      7 marca, 2013

      Nie wchodzisz często na profil tej osoby? Nie oglądałaś jej zdjęć? To wysoko przesuwa do przodu

  • Marzena Wilk

    25 stycznia, 2013

    Jak ja wejde na InitialChatFriendsList to mam na poczatku kilka osob z ktorymi utrzymuje kontakt itp ale pod sam koniec jest nr osoby ktora zaprosila mnie tydzien temu ( i tydzien temu jej nr nie bylo na tej liscie) a teraz jest 15 od konca wiec sie przesuwa ku poczatkowi. Ale pytam: jakim cudem ? Skoro nawet z nia nie rozmawiam, nie daje like, nie komentuje jej zdjec i nie wchodze na jej profil ( co wiecej mamy 1 wspolnego znajomego )wiec ta osoba musi zagladac i to czesto na moj profil skoro idzie ku poczatkowi i to w takim tempie.

    • Sfefek

      7 marca, 2013

      Nie wchodzisz często na profil tej osoby? Nie oglądałaś jej zdjęć? To wysoko przesuwa do przodu

  • Stefan Batory

    27 stycznia, 2013

    Według mnie są tam osoby, które podglądamy, dużo rozmawiamy z nimi, czy też ich imiona lub nazwiska są często wymieniane w rozmowach z innymi osobami.

  • Stefan Batory

    27 stycznia, 2013

    Według mnie są tam osoby, które podglądamy, dużo rozmawiamy z nimi, czy też ich imiona lub nazwiska są często wymieniane w rozmowach z innymi osobami.

  • cca

    28 stycznia, 2013

    Wyliczyłam wszystkie numery, które następują po nazwie “friendslisten”…. ja mam ich 261. Znajomych mam 273. Ta różnica, to chyba konta, których nie subskrybujemy ( bo też mam takie) lub firmy, aplikacje, gry – które dodaliśmy. Na czacie rozmawiam z 3 osobami…. są daleeeko na tej liście. Więc, raczej nie dowiemy się , kto ogląda nasz profil.

  • cca

    28 stycznia, 2013

    Wyliczyłam wszystkie numery, które następują po nazwie “friendslisten”…. ja mam ich 261. Znajomych mam 273. Ta różnica, to chyba konta, których nie subskrybujemy ( bo też mam takie) lub firmy, aplikacje, gry – które dodaliśmy. Na czacie rozmawiam z 3 osobami…. są daleeeko na tej liście. Więc, raczej nie dowiemy się , kto ogląda nasz profil.

  • bh

    31 stycznia, 2013

    Wejdź na http://www.facebook.com
    Kliknij w pustą przestrzeń prawym przyciskiem myszy i z menu kontekstowego wybierz „Pokaż źródło strony” (lub coś podobnego, nazwa opcji zależna jest od używanej przeglądarki)
    Włącz kombinacje klawiszy Ctrl+F (wyszukiwarka)
    Wpisz
    InitialChatFriendsList
    Znajdziesz komendę

    {“list”: po której powinny się znaleźć przedzielone spacjami ciągi cyfr.

    Wystarczy teraz że skopiujesz pierwszy ciąg zawarty w cudzysłowu i wkleisz go w pasku przeglądarki w taki sposób:
    http://www.facebook.com/numer

    Pojawi Ci się profil osoby, która najczęściej wchodzi na Twój profil i pisze do Ciebie. Kolejne numery to kolejne osoby.

  • bh

    31 stycznia, 2013

    Wejdź na http://www.facebook.com
    Kliknij w pustą przestrzeń prawym przyciskiem myszy i z menu kontekstowego wybierz „Pokaż źródło strony” (lub coś podobnego, nazwa opcji zależna jest od używanej przeglądarki)
    Włącz kombinacje klawiszy Ctrl+F (wyszukiwarka)
    Wpisz
    InitialChatFriendsList
    Znajdziesz komendę

    {“list”: po której powinny się znaleźć przedzielone spacjami ciągi cyfr.

    Wystarczy teraz że skopiujesz pierwszy ciąg zawarty w cudzysłowu i wkleisz go w pasku przeglądarki w taki sposób:
    http://www.facebook.com/numer

    Pojawi Ci się profil osoby, która najczęściej wchodzi na Twój profil i pisze do Ciebie. Kolejne numery to kolejne osoby.

  • Roksana Mikulska

    2 lutego, 2013

    U mnie: “Not found”

    • piotr gumińki

      4 lutego, 2013

      U mnie na pierwszych miejscach są osoby, które ja najczęściej odwiedzam. Czy to tak jest faktycznie, to nie wiem .

  • Roksana Mikulska

    2 lutego, 2013

    U mnie: “Not found”

    • piotr gumińki

      4 lutego, 2013

      U mnie na pierwszych miejscach są osoby, które ja najczęściej odwiedzam. Czy to tak jest faktycznie, to nie wiem .

  • Sylwia Mazurek

    5 lutego, 2013

    Ciekawe – ja kiedyś sprawdzałam i rzeczywiście znajdowałam listę osób, ale teraz w kodzie strony wyszukiwarka nie znajduje ciągu “OrderedFriends”. Nie wiem dlaczego.

  • Sylwia Mazurek

    5 lutego, 2013

    Ciekawe – ja kiedyś sprawdzałam i rzeczywiście znajdowałam listę osób, ale teraz w kodzie strony wyszukiwarka nie znajduje ciągu “OrderedFriends”. Nie wiem dlaczego.

  • mm

    24 lutego, 2013

    Ja zatrzymałam się na wyszukiwaniu i mi nic takiego nie znalazło a miesiąc temu sprawdzałam i mi wyszło… :(

  • mm

    24 lutego, 2013

    Ja zatrzymałam się na wyszukiwaniu i mi nic takiego nie znalazło a miesiąc temu sprawdzałam i mi wyszło… :(

  • Spen Den

    27 lutego, 2013

    Podana wyżej metoda nie działa już od dłuższego czasu, powodzenia w jej używaniu :)

  • Spen Den

    27 lutego, 2013

    Podana wyżej metoda nie działa już od dłuższego czasu, powodzenia w jej używaniu :)

  • eugienia

    1 marca, 2013

    u mnie pokazuje osoby, które ja odwiedzałam i to w pomieszanej kolejności, czy ta metoda kiedyś działała, bo sama często odwiedzałam inne profile i głupio byłoby zostać odkrytym

  • eugienia

    1 marca, 2013

    u mnie pokazuje osoby, które ja odwiedzałam i to w pomieszanej kolejności, czy ta metoda kiedyś działała, bo sama często odwiedzałam inne profile i głupio byłoby zostać odkrytym

  • xxxxx

    2 marca, 2013

    u mnie są to osoby w kolejności w jakiej zostali dodani do listy znajomych od co:D

  • xxxxx

    2 marca, 2013

    u mnie są to osoby w kolejności w jakiej zostali dodani do listy znajomych od co:D

  • Daria Petryka

    10 marca, 2013

    Nie działa .! U mmie nie ma tego OrderedFriends tylko OrderedList i wgl sie nic noe zgadza -.-

  • Daria Petryka

    10 marca, 2013

    Nie działa .! U mmie nie ma tego OrderedFriends tylko OrderedList i wgl sie nic noe zgadza -.-

  • Agaaa

    22 marca, 2013

    Kurde , wpisuje ,,OrderedFriends” I nic , dupa.. Nawet nic się do cholery nie ładuje -,-.. O co tu chodzi ? .. Nic się nie dzieje wpisek cały czas jest , choree -,- .. Czemu dla mnie nic nie wyszukuje tylkko jest cały czas napis i nic nie wyszukuje i wgl. nic się nie ładuje -,- .. K Ł A M S T W O …

    • Jowita G.

      7 lipca, 2013

      Agaaa spokojnie. Teraz “OrderedFriends” zostało zmienione tlyko nie pamiętam na co – naprawdę . Musisz tylko poszukać w internetach ;D

    • Jowita G.

      7 lipca, 2013

      InitialChatFriendsList

  • Agaaa

    22 marca, 2013

    Kurde , wpisuje ,,OrderedFriends” I nic , dupa.. Nawet nic się do cholery nie ładuje -,-.. O co tu chodzi ? .. Nic się nie dzieje wpisek cały czas jest , choree -,- .. Czemu dla mnie nic nie wyszukuje tylkko jest cały czas napis i nic nie wyszukuje i wgl. nic się nie ładuje -,- .. K Ł A M S T W O …

    • Jowita G.

      7 lipca, 2013

      Agaaa spokojnie. Teraz “OrderedFriends” zostało zmienione tlyko nie pamiętam na co – naprawdę . Musisz tylko poszukać w internetach ;D

    • Jowita G.

      7 lipca, 2013

      InitialChatFriendsList

  • Agaaa

    22 marca, 2013

    O co chodzi ? Wpisuję ten ,, OrderedFriends” i nic , cały czas , nawet nic nie wysukju kompletnie nic .. Stoi , nie znika opis nic nie szuka… O co chodzi ? -,-

  • Agaaa

    22 marca, 2013

    O co chodzi ? Wpisuję ten ,, OrderedFriends” i nic , cały czas , nawet nic nie wysukju kompletnie nic .. Stoi , nie znika opis nic nie szuka… O co chodzi ? -,-

  • roman giertych

    31 marca, 2013

    kolejność osób poszczegolnych numerow odzwierciedla osoby z ktorymi czatujemy najczesciej lub jest to podane datowo…tyle w temacie…liiiiiipaaaaaa

  • roman giertych

    31 marca, 2013

    kolejność osób poszczegolnych numerow odzwierciedla osoby z ktorymi czatujemy najczesciej lub jest to podane datowo…tyle w temacie…liiiiiipaaaaaa

  • renata beger

    7 kwietnia, 2013

    “Initial”-pierwsze, a więc tak jak już większość zauważyła są to osoby z którymi najczęściej mamy kontakt na fb poprzez czat.

  • renata beger

    7 kwietnia, 2013

    “Initial”-pierwsze, a więc tak jak już większość zauważyła są to osoby z którymi najczęściej mamy kontakt na fb poprzez czat.

  • renata beger

    7 kwietnia, 2013

    Aaaa i u mnie się to sprawdza, bo kolejność jest taka sama z kim najczęściej czatuję więc nie może być inaczej.

  • renata beger

    7 kwietnia, 2013

    Aaaa i u mnie się to sprawdza, bo kolejność jest taka sama z kim najczęściej czatuję więc nie może być inaczej.

  • Aga Pe

    11 kwietnia, 2013

    Cześć! Trafiłam tu wiedziona ciekawością, czy osoby, które w profilu (fb) pokazują się najczęściej na okienkach z twarzami znajomych to ludzie, którzy zaglądają na mój profil, czy może jest to też jakaś średnia kontaktów. Do refleksji skłoniły mnie pojawiające się non stop te same buzie, podczas, gdy znajomych mam dość sporo. Sprawdziłam proponowany tu “przepis” i muszę powiedzieć, że osoby, które wyskakują na owych zdjęciach faktycznie utrzymują się w czołówce listy; a są to zarówno osoby z którymi mam dość intensywny kontakt na chacie, ale i także takie, z którymi dawno kontaktu nie miałam…
    Pozdrawiam! :)

  • Aga Pe

    11 kwietnia, 2013

    Cześć! Trafiłam tu wiedziona ciekawością, czy osoby, które w profilu (fb) pokazują się najczęściej na okienkach z twarzami znajomych to ludzie, którzy zaglądają na mój profil, czy może jest to też jakaś średnia kontaktów. Do refleksji skłoniły mnie pojawiające się non stop te same buzie, podczas, gdy znajomych mam dość sporo. Sprawdziłam proponowany tu “przepis” i muszę powiedzieć, że osoby, które wyskakują na owych zdjęciach faktycznie utrzymują się w czołówce listy; a są to zarówno osoby z którymi mam dość intensywny kontakt na chacie, ale i także takie, z którymi dawno kontaktu nie miałam…
    Pozdrawiam! :)

  • michasia

    15 kwietnia, 2013

    czy tu pokazuja sie tez osoby które ja ogladalam ?

  • michasia

    15 kwietnia, 2013

    czy tu pokazuja sie tez osoby które ja ogladalam ?

  • peter

    20 kwietnia, 2013

    Witaj Aga Pe :) PIsze odnosnie twojej koncepcji I w tym przypadku zgadza sie osoby ktore najczesciej wyswietlaja sie w oknie glownym naszego profilu sa osobami ktore wlasnie najczesciej nas odiwedzaja .

    • Aga Pe

      5 czerwca, 2013

      Ha! Czyli jednak mam dobrego nosa ;) Dzięki Peter!

  • peter

    20 kwietnia, 2013

    Witaj Aga Pe :) PIsze odnosnie twojej koncepcji I w tym przypadku zgadza sie osoby ktore najczesciej wyswietlaja sie w oknie glownym naszego profilu sa osobami ktore wlasnie najczesciej nas odiwedzaja .

    • Aga Pe

      5 czerwca, 2013

      Ha! Czyli jednak mam dobrego nosa ;) Dzięki Peter!

  • Olusienka

    22 kwietnia, 2013

    Blagam – cudzysłowiE, nie cudzysiowiU!!!!!!!

    • Natalka

      29 grudnia, 2014

      CUDZYSŁOWIU!

      • Tomek

        21 lipca, 2015

        CUDZYSŁOWIE!!!!!!!!!!!!
        bo nie mówi się w dupiu tylko w dupie!!!
        bo nie w rowiu tylko w rowie!!!

      • Kamil Lipiński

        21 lipca, 2015

        Internet zawsze stoi na straży poprawności językowej. Po dwóch latach i 3 prośbach – uznaję błąd i zmieniam :)

      • Narwany

        22 września, 2016

        Widzę, że ktoś tu pilnie przestrzega zasad profesora :D

  • Olusienka

    22 kwietnia, 2013

    Blagam – cudzysłowiE, nie cudzysiowiU!!!!!!!

    • Natalka

      29 grudnia, 2014

      CUDZYSŁOWIU!

      • Tomek

        21 lipca, 2015

        CUDZYSŁOWIE!!!!!!!!!!!!
        bo nie mówi się w dupiu tylko w dupie!!!
        bo nie w rowiu tylko w rowie!!!

      • Kamil Lipiński

        21 lipca, 2015

        Internet zawsze stoi na straży poprawności językowej. Po dwóch latach i 3 prośbach – uznaję błąd i zmieniam :)

      • Narwany

        22 września, 2016

        Widzę, że ktoś tu pilnie przestrzega zasad profesora :D

  • michał lada

    25 kwietnia, 2013

    A jest możliwość sprawdzenia czy jest ktoś aktywny na czacie na fb i nie chodzi mi o zieloną kropkę

  • michał lada

    25 kwietnia, 2013

    A jest możliwość sprawdzenia czy jest ktoś aktywny na czacie na fb i nie chodzi mi o zieloną kropkę

  • Anna Rosa

    26 kwietnia, 2013

    Ale czy to dotyczy tylko osób z mojej listy znajomych ? bo widzę ze to chyba pokazuje tylko osoby z którymi wymienialam najcześciej wiadomosci, a nie kto zaglądal najczesciej na mój profil :(

    • Agg

      27 kwietnia, 2013

      Dokładnie, u mnie jest tak samo, pokazuje z kim najwięcej pisze (a przecież to sama wiem ;P ) a nie wyświetla listy osób, które mnie podglądają ;/

  • Anna Rosa

    26 kwietnia, 2013

    Ale czy to dotyczy tylko osób z mojej listy znajomych ? bo widzę ze to chyba pokazuje tylko osoby z którymi wymienialam najcześciej wiadomosci, a nie kto zaglądal najczesciej na mój profil :(

    • Agg

      27 kwietnia, 2013

      Dokładnie, u mnie jest tak samo, pokazuje z kim najwięcej pisze (a przecież to sama wiem ;P ) a nie wyświetla listy osób, które mnie podglądają ;/

  • Emilia anonim

    4 maja, 2013

    Ja jak wpisuje w tym źródle strony (ctrl + f) “OrderedFriends” to mi nic nie pokazuje :o

    • Aga Pe

      5 czerwca, 2013

      Nie wiem, czy zauważyliście, ale teraz pojawiła się nowość! Kiedy się wstukuje “InitialChatFriendsList” wyskakuje standardowo lista z numerami, ale tym razem numery kończy myślnik, a po nim cyfry 0-3. Ponadto intryguje mnie to, że konkretne numery powtarzają się kilkukrotnie, a nawet występują obok siebie z różnymi końcówkami. Czyli powiedzmy osoba z czołówki listy, o wymyślonej teraz kolejności: 1234567-3 jest przepleciona nastęnie kilkoma numerami, po czym występuje ponownie jako: 1234567-1 i od razu obok: 1234567-2, po czym następują kolejne numery. Ciekawi mnie co oznaczają te szyfry. Zna ktoś rozwikłanie tej zagadki?

  • Emilia anonim

    4 maja, 2013

    Ja jak wpisuje w tym źródle strony (ctrl + f) “OrderedFriends” to mi nic nie pokazuje :o

    • Aga Pe

      5 czerwca, 2013

      Nie wiem, czy zauważyliście, ale teraz pojawiła się nowość! Kiedy się wstukuje “InitialChatFriendsList” wyskakuje standardowo lista z numerami, ale tym razem numery kończy myślnik, a po nim cyfry 0-3. Ponadto intryguje mnie to, że konkretne numery powtarzają się kilkukrotnie, a nawet występują obok siebie z różnymi końcówkami. Czyli powiedzmy osoba z czołówki listy, o wymyślonej teraz kolejności: 1234567-3 jest przepleciona nastęnie kilkoma numerami, po czym występuje ponownie jako: 1234567-1 i od razu obok: 1234567-2, po czym następują kolejne numery. Ciekawi mnie co oznaczają te szyfry. Zna ktoś rozwikłanie tej zagadki?

  • macko z bogdanca

    7 maja, 2013

    Powiem tyle, że kiedyś to działało, ale jak teraz chciałem z ego skorzystać do “komenda” zniknęła z listy źródła.
    Trzeba szukać nowego sposobu ;)

  • macko z bogdanca

    7 maja, 2013

    Powiem tyle, że kiedyś to działało, ale jak teraz chciałem z ego skorzystać do “komenda” zniknęła z listy źródła.
    Trzeba szukać nowego sposobu ;)

  • Klacz

    23 maja, 2013

    Ludzie a porównajcie sobie osoby z waszych wiadomości a osoby z tej listy cyferek, podobnie ? otóż to są osoby z którymi najczęściej i najwięcej piszesz

  • Klacz

    23 maja, 2013

    Ludzie a porównajcie sobie osoby z waszych wiadomości a osoby z tej listy cyferek, podobnie ? otóż to są osoby z którymi najczęściej i najwięcej piszesz

  • Aga Pe

    5 czerwca, 2013

    Nie wiem, czy zauważyliście, ale teraz pojawiła się nowość! Kiedy się wstukuje „InitialChatFriendsList” wyskakuje standardowo lista z numerami, ale tym razem numery kończy myślnik, a po nim cyfry 0-3. Ponadto intryguje mnie to, że konkretne numery powtarzają się kilkukrotnie, a nawet występują obok siebie z różnymi końcówkami. Czyli powiedzmy osoba z czołówki listy, o wymyślonej teraz kolejności: 1234567-3 jest przepleciona nastęnie kilkoma numerami, po czym występuje ponownie jako: 1234567-1 i od razu obok: 1234567-2, po czym następują kolejne numery. Ciekawi mnie co oznaczają te szyfry. Zna ktoś rozwikłanie tej zagadki?

    • Kat Wojt

      29 grudnia, 2013

      Więc zauważyłam w tym pewną zależność z tymi cyframi po myślniku.
      Otóż -0 to osoby tylko dodane do znajomych, nigdy nic z nimi nie pisałam, nic im nie udostępniałam i nic nigdy prócz tego, że są dodane do znajomych.
      -1 w ogóle nie mam
      -2 osoby które mam w znajomych, i albo zaprosiły mnie do gier i to przyjęłam, albo dały jakiegoś like
      -3 to osoby znajome z którymi piszę, daje często liki udostępniamy sobie coś itd

  • Aga Pe

    5 czerwca, 2013

    Nie wiem, czy zauważyliście, ale teraz pojawiła się nowość! Kiedy się wstukuje „InitialChatFriendsList” wyskakuje standardowo lista z numerami, ale tym razem numery kończy myślnik, a po nim cyfry 0-3. Ponadto intryguje mnie to, że konkretne numery powtarzają się kilkukrotnie, a nawet występują obok siebie z różnymi końcówkami. Czyli powiedzmy osoba z czołówki listy, o wymyślonej teraz kolejności: 1234567-3 jest przepleciona nastęnie kilkoma numerami, po czym występuje ponownie jako: 1234567-1 i od razu obok: 1234567-2, po czym następują kolejne numery. Ciekawi mnie co oznaczają te szyfry. Zna ktoś rozwikłanie tej zagadki?

    • Kat Wojt

      29 grudnia, 2013

      Więc zauważyłam w tym pewną zależność z tymi cyframi po myślniku.
      Otóż -0 to osoby tylko dodane do znajomych, nigdy nic z nimi nie pisałam, nic im nie udostępniałam i nic nigdy prócz tego, że są dodane do znajomych.
      -1 w ogóle nie mam
      -2 osoby które mam w znajomych, i albo zaprosiły mnie do gier i to przyjęłam, albo dały jakiegoś like
      -3 to osoby znajome z którymi piszę, daje często liki udostępniamy sobie coś itd

  • Gall Anonim

    15 czerwca, 2013

    Ja nie mogę znaleźć tej komendy :(

  • Gall Anonim

    15 czerwca, 2013

    Ja nie mogę znaleźć tej komendy :(

  • ka.ka

    18 czerwca, 2013

    gdy wpisuje http://www.facebook.com/numer to pokazuje się że nie ma takiej stony

  • ka.ka

    18 czerwca, 2013

    gdy wpisuje http://www.facebook.com/numer to pokazuje się że nie ma takiej stony

  • Aga Pe

    19 czerwca, 2013

    nie kopiujcie z myślnikiem i cyfrą za nim!

  • Aga Pe

    19 czerwca, 2013

    nie kopiujcie z myślnikiem i cyfrą za nim!

  • Aga

    21 czerwca, 2013

    Uważam, ze to nie jest prawda, bo jest to lista ostatnio zalogowanych naszych znajomych, od najpóżniej zalogowanego, sprawdziłam to na sobie….w sumie szkoda:(

  • Aga

    21 czerwca, 2013

    Uważam, ze to nie jest prawda, bo jest to lista ostatnio zalogowanych naszych znajomych, od najpóżniej zalogowanego, sprawdziłam to na sobie….w sumie szkoda:(

  • Michał

    22 czerwca, 2013

    Mi na 1 miejscu pokazało osobę, której w ogóle nie znam, jakaś Azjatka.

  • Michał

    22 czerwca, 2013

    Mi na 1 miejscu pokazało osobę, której w ogóle nie znam, jakaś Azjatka.

  • ka.ka

    29 czerwca, 2013

    pokażcie jak numer skopjowialiście i gdzie go wstawiliście

  • ka.ka

    29 czerwca, 2013

    pokażcie jak numer skopjowialiście i gdzie go wstawiliście

  • Kadzber

    8 lipca, 2013

    Po moich probach okazało się ze to są kolejne osoby z okienka czatu “OrderedFriends” zmieniło się w “InitialChatFriendsList”
    i odzswierzając strone co kilka minut widziałem osoby ktre były na czacie a samo InitialCHATFriendsList przecie oznacza czat >.<

  • Kadzber

    8 lipca, 2013

    Po moich probach okazało się ze to są kolejne osoby z okienka czatu “OrderedFriends” zmieniło się w “InitialChatFriendsList”
    i odzswierzając strone co kilka minut widziałem osoby ktre były na czacie a samo InitialCHATFriendsList przecie oznacza czat >.<

  • Katarzyna Wolska

    8 lipca, 2013

    Ten sposób nie działa, ten jest w stu procentach skuteczny http://sprawdzktopodgladacienafacebooku.blogspot.com/

  • Katarzyna Wolska

    8 lipca, 2013

    Ten sposób nie działa, ten jest w stu procentach skuteczny http://sprawdzktopodgladacienafacebooku.blogspot.com/

  • Karolina Koper

    18 lipca, 2013

    Nie mam problemu do chwili kiedy wyświetla mi się źródło strony,tam wpisuje w okienko to co napisałeś,klikam enter i nie działa..Przede wszystkim to gdzie mam tego szukać w źródle strony wyskakuje tak mnóstwo cyfr,liter,że aż boli od patrzenia..Jak ktoś mógłby pomóc,wytłumaczyć dokałdnie krok po kroku,bardzo prosze.Napiszcie tylko gdzie w tych milionach cyfr liter mam szukać tych cyfr do skopiowania

  • Karolina Koper

    18 lipca, 2013

    Nie mam problemu do chwili kiedy wyświetla mi się źródło strony,tam wpisuje w okienko to co napisałeś,klikam enter i nie działa..Przede wszystkim to gdzie mam tego szukać w źródle strony wyskakuje tak mnóstwo cyfr,liter,że aż boli od patrzenia..Jak ktoś mógłby pomóc,wytłumaczyć dokałdnie krok po kroku,bardzo prosze.Napiszcie tylko gdzie w tych milionach cyfr liter mam szukać tych cyfr do skopiowania

  • Barbara Wilma

    20 lipca, 2013

    Witam,

    Mam pytanie – czy ktos to juz gdzies sprawdzil – w Initialchat pojawia mi sie na 1 miejscu numer osoby,ktora z pewnoscia nie jest mna tak zainteresowana-ale mamy tylko jednego wspolnego znajomego – i czy jest hipotetycznie taka mozliowsc by tamta osoba wchodzac przez strone mojej znajomej na moj profil(jako znajoma znajomego) zostawiala numer mojej znajomej na mojej liscie???? Wiem ze facebook chroni takie dane i nie ma mozliwosci sprawdzenie tego – dlatego to jedynie moja hipoteza….ale moze ktos testowal cos takiego??? gdy ze znajomymi mamy wiecej wspolnych znajomych pewnie jest to nie do wykrycia…

  • Barbara Wilma

    20 lipca, 2013

    Witam,

    Mam pytanie – czy ktos to juz gdzies sprawdzil – w Initialchat pojawia mi sie na 1 miejscu numer osoby,ktora z pewnoscia nie jest mna tak zainteresowana-ale mamy tylko jednego wspolnego znajomego – i czy jest hipotetycznie taka mozliowsc by tamta osoba wchodzac przez strone mojej znajomej na moj profil(jako znajoma znajomego) zostawiala numer mojej znajomej na mojej liscie???? Wiem ze facebook chroni takie dane i nie ma mozliwosci sprawdzenie tego – dlatego to jedynie moja hipoteza….ale moze ktos testowal cos takiego??? gdy ze znajomymi mamy wiecej wspolnych znajomych pewnie jest to nie do wykrycia…

  • JO POO

    8 sierpnia, 2013

    CZYLI NIC NIE WIESZ A MIESZASZ LUDZIOM W GLOWACH.

    • Kamil

      8 sierpnia, 2013

      O, pierwszy hejt. Dzień dobry :)

      PS
      Napisałem w artykule dużymi literami, że metoda się już nie sprawdza.

  • JO POO

    8 sierpnia, 2013

    CZYLI NIC NIE WIESZ A MIESZASZ LUDZIOM W GLOWACH.

    • Kamil

      8 sierpnia, 2013

      O, pierwszy hejt. Dzień dobry :)

      PS
      Napisałem w artykule dużymi literami, że metoda się już nie sprawdza.

  • Krzysiek Z

    19 sierpnia, 2013

    Opcja InitialChatFriendList to nic innego jak lista osób z którą ostatnio rozmawialiśmy na chacie na FB w kolejności od rozmowy najnowszej. Sprawdźcie profile osób, które tam znajdziecie i porównajcie do waszych ostatnich rozmów chatowych. U mnie pokrywa się w 100%. Chwilowo nie ma możliwości sprawdzenia, kto i jak często ogląda nasze profile, ponieważ te informacje są szyfrowane. Z tego też powodu napisałem, że jest to chwilowo niedostępne, ponieważ zaraz znajdzie się ktoś, kto będzie w stanie to rozszyfrować, opublikuje to i facebook znów zmieni szyfrowanie i tak w kółko :) Tak to działa. Pozdrawiam!

  • Krzysiek Z

    19 sierpnia, 2013

    Opcja InitialChatFriendList to nic innego jak lista osób z którą ostatnio rozmawialiśmy na chacie na FB w kolejności od rozmowy najnowszej. Sprawdźcie profile osób, które tam znajdziecie i porównajcie do waszych ostatnich rozmów chatowych. U mnie pokrywa się w 100%. Chwilowo nie ma możliwości sprawdzenia, kto i jak często ogląda nasze profile, ponieważ te informacje są szyfrowane. Z tego też powodu napisałem, że jest to chwilowo niedostępne, ponieważ zaraz znajdzie się ktoś, kto będzie w stanie to rozszyfrować, opublikuje to i facebook znów zmieni szyfrowanie i tak w kółko :) Tak to działa. Pozdrawiam!

  • Aga Pe

    22 sierpnia, 2013

    U mnie ta lista nie pokrywa się z osobami, z którymi ostatnio czatowałam. Generalnie osoby, z którymi utrzymuję ciągły kontakt faktycznie są na wierzchu listy, aczkolwiek jedna z nich po kilkudniowej przerwie jest w wiadomościach jako 11, a na liście “InitialChatFriendsList” jest teraz jako 3. Kilka godzin temu była 5, potem 4.. Żeby było ciekawiej, jej pozycja jest ruchoma na przestrzeni dni. Hmm, nadal nie kumam jak to jest z tymi numerkami po myślniku.. Pozdrowionka!

  • Aga Pe

    22 sierpnia, 2013

    U mnie ta lista nie pokrywa się z osobami, z którymi ostatnio czatowałam. Generalnie osoby, z którymi utrzymuję ciągły kontakt faktycznie są na wierzchu listy, aczkolwiek jedna z nich po kilkudniowej przerwie jest w wiadomościach jako 11, a na liście “InitialChatFriendsList” jest teraz jako 3. Kilka godzin temu była 5, potem 4.. Żeby było ciekawiej, jej pozycja jest ruchoma na przestrzeni dni. Hmm, nadal nie kumam jak to jest z tymi numerkami po myślniku.. Pozdrowionka!

  • robert wesolowski

    23 sierpnia, 2013

    …wszystko w porzadku wystarczy uruchomic facebooka na internet explorer (nie firefox) klikasz kpokaż zródło strony i tylko przewijasz strone w dół i za chwile masz liste numerów osób co zaglądały na Twoją stronke…nic nie wpisujesz:-)pozdrawiam

  • robert wesolowski

    23 sierpnia, 2013

    …wszystko w porzadku wystarczy uruchomic facebooka na internet explorer (nie firefox) klikasz kpokaż zródło strony i tylko przewijasz strone w dół i za chwile masz liste numerów osób co zaglądały na Twoją stronke…nic nie wpisujesz:-)pozdrawiam

  • Sebastian Sado

    6 września, 2013

    Te numerki to nic innego jak kolejność profili ludzi z którymi w dniu sprawdzania komunikowaliście się najczęściej :) To kiedy ten koń z rzędem do mnie zawita ? :) pozdrawiam

  • Sebastian Sado

    6 września, 2013

    Te numerki to nic innego jak kolejność profili ludzi z którymi w dniu sprawdzania komunikowaliście się najczęściej :) To kiedy ten koń z rzędem do mnie zawita ? :) pozdrawiam

  • Miko

    9 września, 2013

    Witam mam mały problem uzywam google chrome i robie tak jak w opisie wyswiet zrodlo i wpisuje podana komende lecz owej nie ma nie wyszukuje mi tego ” OrderedFriends” szukam czego kolwiek do sprawdzenia kto oglada moj profil.. j

  • Miko

    9 września, 2013

    Witam mam mały problem uzywam google chrome i robie tak jak w opisie wyswiet zrodlo i wpisuje podana komende lecz owej nie ma nie wyszukuje mi tego ” OrderedFriends” szukam czego kolwiek do sprawdzenia kto oglada moj profil.. j

  • Fbukowicz

    11 września, 2013

    A co w przypadku, gdy ktos korzysta z Opery??? Działa to identycznie?

  • Fbukowicz

    11 września, 2013

    A co w przypadku, gdy ktos korzysta z Opery??? Działa to identycznie?

  • Aga Pe

    12 września, 2013

    ja korzystam z opery i działa tak samo. InitialChatFriendsList musicie wpisać, nie OrderedFriends.

    • Krystian D

      30 września, 2013

      Pierwsze 15 osób to osoby które wyświetlają się na czacie w identycznej kolejności (czasem wplata się ktoś z identyfikatorem -0” lub -03”), gdy tylko kolejność się zmieni zmieni się również skrypt nie będzie to widoczne jeśli czat jest włączony gdyż na włączonym czacie następuje automatyczna wymiana osób offline na online i robi się burdel wszystkie osoby istotne na czacie mają po swoim numerze identyfikacyjnym końcówkę -2″ przy wyłączonym czacie pierwsze 15 osób ma prawie zawsze końcówkę -2″ potem są losowo przeplatane identyfikatory -2”,-3”,-0”, z czego biorąc kolejno pod uwagę tylko osoby o zakończeniu -2” dalej mamy kolejność ludzi którzy wyświetlają nam się na czacie zamieniając się co jakiś czas z tymi w pierwszej piętnastce. Wniosek -2″ oznacza kolejność osób jakie pojawiają nam się na czacie offline, stąd słuszna teoria że to osoby z czatu która nie wszystkim się sprawdza bo nie widać tego póki nie wyłączy się czatu. Pytanie brzmi na jakiej podstawie fb tworzy nam taką listę bo faktycznie czasem pojawiają mi się w pierwszej piętnastce osoby których profil odwiedziłem może z 2 razy w życiu i nigdy z nimi nie pisałem mimo iż są tam wszystkie osoby z którymi często piszę na fb. Wielokrotnie osoby z którymi nie pisałem umieszczane są w skrypcie wyżej od tych z którymi czasem pisze. Jestem osobą która posty lajkuje i komentuje kilka razy w roku więc to też nie to. Mimo wszystko jestem pewny że rozwiązałem +/- zagadkę identyfikatora -2″. Do analizy zostały już tylko dwa.

    • Krystian D

      1 października, 2013

      Nie wiem za co dokładnie odpowiedzialne są identyfikatory -0″ i -3″ ale bynajmniej nie oznaczają osób które nas podglądają. Do tego dodam że w skrypcie te 2 identyfikatory zawsze występują jeden po drugim przy tym samym nr identyfikacyjnym tzn -0″-3″ lub odwrotnie. Jeżeli osoby które wyświetlają nam się na czacie offline nie podglądają nas to teoria jest obalona. -0″ i-3″ może mieć wpływ na ustalanie priorytetów dla fb. Wśród osób z którymi najczęściej i najintensywniej pisze -0″ i-3″ w oskryptowaniu pojawia się najwcześniej. Po czym fb ustala kto jest najważniejszy na czacie wie chyba tylko sam twórca. Skrypt faktycznie służy do ustawiania priorytetów na czacie. Obecna powyżej teoria to bajka wymyślona przez internautów tak samo jak obce osoby w oskryptowaniu (tam są tylko znajomi). Chyba że twórca wcześniej popełnił błąd a teraz skrypt faktycznie za to odpowiedzialny jest zaszyfrowany.

    • Krystian D

      1 października, 2013

      -0″ i-3″ faktycznie odpowiada za priorytet kolejności osób na czacie. Kolejność występowania w skrypcie jest identyczna jak kolejność -2″ tak więc ten skrypt odpowiada na 100% za czat. Teoria jako by to były osoby podglądające nas obalona, a szkoda. Jeśli faktycznie ktoś ma tam osoby których nie ma w znajomych to zapewne jest spowodowane tym iż ma w opcjach ustawioną możliwość obserwowania i to za pewne te osoby, co też może być sugestia że to jak ktoś często ogląda nasz profil może mieć jakiś niewielki wpływ na jego położenie w skrypcie.

    • Aga Pe

      1 października, 2013

      mnie identyfikatory dla tej samej osoby -0 i -3 czasem pojawiają się oddzielnie. funkcję obserwowania mam wyłączoną, a na mojej liście królują osoby, które są zwykle online, a też mają na końcu -2.. hmm..

  • Aga Pe

    12 września, 2013

    ja korzystam z opery i działa tak samo. InitialChatFriendsList musicie wpisać, nie OrderedFriends.

    • Krystian D

      30 września, 2013

      Pierwsze 15 osób to osoby które wyświetlają się na czacie w identycznej kolejności (czasem wplata się ktoś z identyfikatorem -0” lub -03”), gdy tylko kolejność się zmieni zmieni się również skrypt nie będzie to widoczne jeśli czat jest włączony gdyż na włączonym czacie następuje automatyczna wymiana osób offline na online i robi się burdel wszystkie osoby istotne na czacie mają po swoim numerze identyfikacyjnym końcówkę -2″ przy wyłączonym czacie pierwsze 15 osób ma prawie zawsze końcówkę -2″ potem są losowo przeplatane identyfikatory -2”,-3”,-0”, z czego biorąc kolejno pod uwagę tylko osoby o zakończeniu -2” dalej mamy kolejność ludzi którzy wyświetlają nam się na czacie zamieniając się co jakiś czas z tymi w pierwszej piętnastce. Wniosek -2″ oznacza kolejność osób jakie pojawiają nam się na czacie offline, stąd słuszna teoria że to osoby z czatu która nie wszystkim się sprawdza bo nie widać tego póki nie wyłączy się czatu. Pytanie brzmi na jakiej podstawie fb tworzy nam taką listę bo faktycznie czasem pojawiają mi się w pierwszej piętnastce osoby których profil odwiedziłem może z 2 razy w życiu i nigdy z nimi nie pisałem mimo iż są tam wszystkie osoby z którymi często piszę na fb. Wielokrotnie osoby z którymi nie pisałem umieszczane są w skrypcie wyżej od tych z którymi czasem pisze. Jestem osobą która posty lajkuje i komentuje kilka razy w roku więc to też nie to. Mimo wszystko jestem pewny że rozwiązałem +/- zagadkę identyfikatora -2″. Do analizy zostały już tylko dwa.

    • Krystian D

      1 października, 2013

      Nie wiem za co dokładnie odpowiedzialne są identyfikatory -0″ i -3″ ale bynajmniej nie oznaczają osób które nas podglądają. Do tego dodam że w skrypcie te 2 identyfikatory zawsze występują jeden po drugim przy tym samym nr identyfikacyjnym tzn -0″-3″ lub odwrotnie. Jeżeli osoby które wyświetlają nam się na czacie offline nie podglądają nas to teoria jest obalona. -0″ i-3″ może mieć wpływ na ustalanie priorytetów dla fb. Wśród osób z którymi najczęściej i najintensywniej pisze -0″ i-3″ w oskryptowaniu pojawia się najwcześniej. Po czym fb ustala kto jest najważniejszy na czacie wie chyba tylko sam twórca. Skrypt faktycznie służy do ustawiania priorytetów na czacie. Obecna powyżej teoria to bajka wymyślona przez internautów tak samo jak obce osoby w oskryptowaniu (tam są tylko znajomi). Chyba że twórca wcześniej popełnił błąd a teraz skrypt faktycznie za to odpowiedzialny jest zaszyfrowany.

    • Krystian D

      1 października, 2013

      -0″ i-3″ faktycznie odpowiada za priorytet kolejności osób na czacie. Kolejność występowania w skrypcie jest identyczna jak kolejność -2″ tak więc ten skrypt odpowiada na 100% za czat. Teoria jako by to były osoby podglądające nas obalona, a szkoda. Jeśli faktycznie ktoś ma tam osoby których nie ma w znajomych to zapewne jest spowodowane tym iż ma w opcjach ustawioną możliwość obserwowania i to za pewne te osoby, co też może być sugestia że to jak ktoś często ogląda nasz profil może mieć jakiś niewielki wpływ na jego położenie w skrypcie.

    • Aga Pe

      1 października, 2013

      mnie identyfikatory dla tej samej osoby -0 i -3 czasem pojawiają się oddzielnie. funkcję obserwowania mam wyłączoną, a na mojej liście królują osoby, które są zwykle online, a też mają na końcu -2.. hmm..

  • Natka K

    23 września, 2013

    initialchatfriendslist to nic innego jak osoby (znajomi), które w danym czasie są online na fb, w takiej samej kolejności jak wyświetlają się na czacie, czyli najprawdopodobniej zaczyna się od osoby, z którą pisze się najczęściej

  • Natka K

    23 września, 2013

    initialchatfriendslist to nic innego jak osoby (znajomi), które w danym czasie są online na fb, w takiej samej kolejności jak wyświetlają się na czacie, czyli najprawdopodobniej zaczyna się od osoby, z którą pisze się najczęściej

  • agata

    15 października, 2013

    a mi sie nic nie pokazuje

  • agata

    15 października, 2013

    a mi sie nic nie pokazuje

  • Paulia

    1 listopada, 2013

    teraz sie wpisuje InitialChatFriendsList zamiast ordered friends

  • Paulia

    1 listopada, 2013

    teraz sie wpisuje InitialChatFriendsList zamiast ordered friends

  • Józek Waligóra

    5 listopada, 2013

    Moim zdaniem wygląda to tak: opisany sposób dotyczy tylko częstotliwości czatowania ze znajomymi (choć w przypadku jednej osoby która jest na 5 miejscu ordered list się to kompletnie nie sprawdza – być może ma znaczenie fakt że to ostatnio dodany znajomy). Niedawno odkryem jednak inną rzecz. Znaczenie chyba ma kolejność znajomych, ale nie na głownej liście. Trzeba wejść w jakąś polubioną przez nas stronę i postępować tak jak chcielibyśmy rozesłać zaproszenia do znajomych. Wyświetli się ramka chyba z kilkoma znajomymi (totalny random) ale gdy wejdziemy w “zobacz wszystkich” to kolejność nie jest juz przypadkowa. Pierwsza “10” ulega co jakiś czas niewielkim przetasowaniom. Próbowałem klikać w siebie z profilu znajomego i odwrotnie, obydwaj ‘”awansowalismy” na listach o kilka oczek. Osoby które mam w czołówce to jednocześnie osoby z którymi też sporo czatuje więc liczy sie chyba każda interakcja. Na 1 miejscu jest osoba z ktorą nigdy nie rozmawiałem przez czata ale mam podejrzenia ze wlazi notorycznie na moj profil.

    • 12 listopada, 2013

      Rzeczywiście, tamten sposób pozostawiał wiele do życzenia, ale Twój się sprawdził co do joty, specjalnie kombinowałam z moimi znajomymi żeby klikali na mój profil

    • Aga Pe

      13 listopada, 2013

      dobre..

    • danka

      28 listopada, 2013

      A co z osobami, ktore nas podgadaja nie wchodzac na nasz profil – np maja nas w jakis tam listach niestandardowych – chociazby bliskich czy dalszych znajomych???? jak to sprawdzic???

  • Józek Waligóra

    5 listopada, 2013

    Moim zdaniem wygląda to tak: opisany sposób dotyczy tylko częstotliwości czatowania ze znajomymi (choć w przypadku jednej osoby która jest na 5 miejscu ordered list się to kompletnie nie sprawdza – być może ma znaczenie fakt że to ostatnio dodany znajomy). Niedawno odkryem jednak inną rzecz. Znaczenie chyba ma kolejność znajomych, ale nie na głownej liście. Trzeba wejść w jakąś polubioną przez nas stronę i postępować tak jak chcielibyśmy rozesłać zaproszenia do znajomych. Wyświetli się ramka chyba z kilkoma znajomymi (totalny random) ale gdy wejdziemy w “zobacz wszystkich” to kolejność nie jest juz przypadkowa. Pierwsza “10” ulega co jakiś czas niewielkim przetasowaniom. Próbowałem klikać w siebie z profilu znajomego i odwrotnie, obydwaj ‘”awansowalismy” na listach o kilka oczek. Osoby które mam w czołówce to jednocześnie osoby z którymi też sporo czatuje więc liczy sie chyba każda interakcja. Na 1 miejscu jest osoba z ktorą nigdy nie rozmawiałem przez czata ale mam podejrzenia ze wlazi notorycznie na moj profil.

    • 12 listopada, 2013

      Rzeczywiście, tamten sposób pozostawiał wiele do życzenia, ale Twój się sprawdził co do joty, specjalnie kombinowałam z moimi znajomymi żeby klikali na mój profil

    • Aga Pe

      13 listopada, 2013

      dobre..

    • danka

      28 listopada, 2013

      A co z osobami, ktore nas podgadaja nie wchodzac na nasz profil – np maja nas w jakis tam listach niestandardowych – chociazby bliskich czy dalszych znajomych???? jak to sprawdzic???

  • Karolina

    7 listopada, 2013

    A co z podglądaczami, którzy nie są naszymi znajomymi?
    Mam pewność, ze notorycznie podgląda mnie osoba, której nie mam w Znajomych, ale nie widnieje w InitialChatFriendsList. Spotkał się ktoś?

  • Karolina

    7 listopada, 2013

    A co z podglądaczami, którzy nie są naszymi znajomymi?
    Mam pewność, ze notorycznie podgląda mnie osoba, której nie mam w Znajomych, ale nie widnieje w InitialChatFriendsList. Spotkał się ktoś?

  • Józek Waligóra

    15 listopada, 2013

    Ja jestem pewien że to tak działa. Niedawno dodany znajomy który byl wysoko na liście spadl o kilkanaście pozycji. Pewnie obejrzał zdjęcia raz i już nie wchodził. Osoba co do ktorej mam podejrzenia była przez chwilę na 3 miejscu ale wskoczyła znów na 1-sze. Stalo się to w ten sam dzień jak widzieliśmy się w “realu”. Co do podglądaczy spoza listy znajomych obawiam się ze to niemożliwe…

    • andrzej rurka

      5 grudnia, 2013

      wątpie, mam w swoich znajomych stare fikcyjne konto, robie eksperyment, klikam wciaz na swoj prawdziwy profil, fikcyjny się nie pojawia

  • Józek Waligóra

    15 listopada, 2013

    Ja jestem pewien że to tak działa. Niedawno dodany znajomy który byl wysoko na liście spadl o kilkanaście pozycji. Pewnie obejrzał zdjęcia raz i już nie wchodził. Osoba co do ktorej mam podejrzenia była przez chwilę na 3 miejscu ale wskoczyła znów na 1-sze. Stalo się to w ten sam dzień jak widzieliśmy się w “realu”. Co do podglądaczy spoza listy znajomych obawiam się ze to niemożliwe…

    • andrzej rurka

      5 grudnia, 2013

      wątpie, mam w swoich znajomych stare fikcyjne konto, robie eksperyment, klikam wciaz na swoj prawdziwy profil, fikcyjny się nie pojawia

  • Józek Waligóra

    5 grudnia, 2013

    To się aktualizuje po jakimś czasie. Czasem po kilku godzinach, czasem po 2-3 dniach. Sprawdź najlepiej po północy.

    • andrzej rurka

      5 grudnia, 2013

      ok bede sprawdzal, moze faktycznie cos w tym jest. Zagladaj tu czasem, postaram sie na biezaco pisac jak sprawa wyglada. Pozdrawiam:)

  • Józek Waligóra

    5 grudnia, 2013

    To się aktualizuje po jakimś czasie. Czasem po kilku godzinach, czasem po 2-3 dniach. Sprawdź najlepiej po północy.

    • andrzej rurka

      5 grudnia, 2013

      ok bede sprawdzal, moze faktycznie cos w tym jest. Zagladaj tu czasem, postaram sie na biezaco pisac jak sprawa wyglada. Pozdrawiam:)

  • Józek Waligóra

    6 grudnia, 2013

    Jestem ciekaw. U mnie w 99% się to sprawdza ;) Bardzo duże znaczenie ma to z kim w danym dniu czatuję ale tak jak pisałem na 1 miejscu mam osobę z ktorą nigdy nie czatuje a jestem przekonany że inwigiluje mój profil. Też będe jeszcze obserwować i pisać jak wygląda sytuacja. pozdrawiam

    • andrzej rurka

      6 grudnia, 2013

      ja w ogole nie kontaktowalem sie z drugim profilem. Zobaczymy, poki co bez zmian, FB na 100% bierze pod uwagę kogo MY oglądamy – wejdz na profil znajomego, kliknij kilka razy na profil osoby ktora jest na liscie znajomych u tego znajomego (ty jej nie masz) po jakims czasie jest wyzej. Wiem, niejasno napisane ale moze da sie zrozumiec o co mi chodzi:)

      Zagladasz na profil tej osoby, ktora jak myslisz Cię inwigiluje? nawet kilka razy moze spowodowac to, ze bedzie ona wysoko na Twojej liscie
      Pozdrawiam

    • andrzej rurka

      6 grudnia, 2013

      na chwilę obecną profil zjechal naliscie na doł:) poczekamy jeszcze

  • Józek Waligóra

    6 grudnia, 2013

    Jestem ciekaw. U mnie w 99% się to sprawdza ;) Bardzo duże znaczenie ma to z kim w danym dniu czatuję ale tak jak pisałem na 1 miejscu mam osobę z ktorą nigdy nie czatuje a jestem przekonany że inwigiluje mój profil. Też będe jeszcze obserwować i pisać jak wygląda sytuacja. pozdrawiam

    • andrzej rurka

      6 grudnia, 2013

      ja w ogole nie kontaktowalem sie z drugim profilem. Zobaczymy, poki co bez zmian, FB na 100% bierze pod uwagę kogo MY oglądamy – wejdz na profil znajomego, kliknij kilka razy na profil osoby ktora jest na liscie znajomych u tego znajomego (ty jej nie masz) po jakims czasie jest wyzej. Wiem, niejasno napisane ale moze da sie zrozumiec o co mi chodzi:)

      Zagladasz na profil tej osoby, ktora jak myslisz Cię inwigiluje? nawet kilka razy moze spowodowac to, ze bedzie ona wysoko na Twojej liscie
      Pozdrawiam

    • andrzej rurka

      6 grudnia, 2013

      na chwilę obecną profil zjechal naliscie na doł:) poczekamy jeszcze

  • andrzej rurka

    6 grudnia, 2013

    no jestem prawie pewien,ze to nie działa. Pokazuje tylko ludzi, ktorych my ogladalismy, lub uzywalismy wyszukiwarki fb do znalezienia ich profilu. Kolejnosc na liscie zgadza się z kolejnością w skrypcie FB

  • andrzej rurka

    6 grudnia, 2013

    no jestem prawie pewien,ze to nie działa. Pokazuje tylko ludzi, ktorych my ogladalismy, lub uzywalismy wyszukiwarki fb do znalezienia ich profilu. Kolejnosc na liscie zgadza się z kolejnością w skrypcie FB

  • Józek Waligóra

    6 grudnia, 2013

    Być może masz rację. Na profil tej osoby zaglądalem swego czasu ale to było dobre kilka miesięcy temu. Wtedy jeszcze nie dokonywałem obserwacji ale od tego czasu wszedlem moze 1 góra dwa razy. Na inne profile wchodzę o wiele cześciej, i nie są tak wysoko, tamta osoba jest caly czas na 1 miejscu. Zresztą dla mnie to kompletnie nieistotne, nie jest to dla mnie aż tak ważna sprawa dla której warto poświęcać cenny czas ;)

  • Józek Waligóra

    6 grudnia, 2013

    Być może masz rację. Na profil tej osoby zaglądalem swego czasu ale to było dobre kilka miesięcy temu. Wtedy jeszcze nie dokonywałem obserwacji ale od tego czasu wszedlem moze 1 góra dwa razy. Na inne profile wchodzę o wiele cześciej, i nie są tak wysoko, tamta osoba jest caly czas na 1 miejscu. Zresztą dla mnie to kompletnie nieistotne, nie jest to dla mnie aż tak ważna sprawa dla której warto poświęcać cenny czas ;)

  • andrzej rurka

    6 grudnia, 2013

    hnmm sam juz nie wiem, mozliwe ze algorytm bierze pod uwage odwiedziny, ale sa slabiej punktowane od konwersacji itp, Mamwrazenie, ze kluczowe jest uzywanie fejbukowej wyszukiwarki

  • andrzej rurka

    6 grudnia, 2013

    hnmm sam juz nie wiem, mozliwe ze algorytm bierze pod uwage odwiedziny, ale sa slabiej punktowane od konwersacji itp, Mamwrazenie, ze kluczowe jest uzywanie fejbukowej wyszukiwarki

  • 7 grudnia, 2013

    Mhm, zauważyłam, że jednak duży wpływ na osoby na tej liście ma to, jak często z daną osobą się czatuje ;)

  • 7 grudnia, 2013

    Mhm, zauważyłam, że jednak duży wpływ na osoby na tej liście ma to, jak często z daną osobą się czatuje ;)

  • andrzej rurka

    7 grudnia, 2013

    oczywisce, problem w tym na ile to gdy ktos podglada nasz profil wplywa na liste

  • andrzej rurka

    7 grudnia, 2013

    oczywisce, problem w tym na ile to gdy ktos podglada nasz profil wplywa na liste

  • adam

    9 grudnia, 2013

    witam , wszystko zrobiłem poprawnie i wyskakuje mi że ta strona jest niedostępna, co zrobić ?

  • adam

    9 grudnia, 2013

    witam , wszystko zrobiłem poprawnie i wyskakuje mi że ta strona jest niedostępna, co zrobić ?

  • p t

    11 grudnia, 2013

    Mnie się za to wydaje, że w tej liście związanej z zapraszaniem znajomych, jest sporo racji. Lista z czata to tylko lista z czata (jeśli pojawiają się nowi znajomi, trochę mogą tę listę “zakłócać” przez pierwsze kilka tygodni). Jest natomiast również skrypt, który pozwala nam na sprawdzenie naszej aktywności z innymi użytkownikami facebooka, ile razy wpisaliśmy ich imię w wyszukiwarkę itp., również z tymi niebędącymi naszymi znajomymi, są tam też strony, na które wchodziliśmy itd.
    http://arjunsreedharan.org/post/65979958297/find-your-facebook-friends-ranking-score
    Ta lista również różni się znacząco w moim przypadku od tej do zapraszania znajomych, choć po części się pokrywa, dlatego wydaje mi się, że jeśli chodzi o tę, to kieruje się ona innymi zasadami. Bardzo możliwe, że chodzi właśnie o wzajemne interakcje, bo mam jedną osobę w znajomych, która cały czas na tej liście podskakuje do góry, pomimo iż polubiłam jej tylko kilka zdjęć (z jakieś 4, od założenia konta na fb, prawda, że ostatnio, ale od tego czasu lajkowałam posty innych osób, z którymi często rozmawiam) i w ogóle nie wchodzę prawie na jej profil. Chyba, że ta lista się na dniach zaktualizuje z tą ze skryptu, będę czekać, bo ograniczam bardzo swoją aktywność, również wchodzenie na cudze profile, w celach obserwacyjnych.

  • p t

    11 grudnia, 2013

    Mnie się za to wydaje, że w tej liście związanej z zapraszaniem znajomych, jest sporo racji. Lista z czata to tylko lista z czata (jeśli pojawiają się nowi znajomi, trochę mogą tę listę “zakłócać” przez pierwsze kilka tygodni). Jest natomiast również skrypt, który pozwala nam na sprawdzenie naszej aktywności z innymi użytkownikami facebooka, ile razy wpisaliśmy ich imię w wyszukiwarkę itp., również z tymi niebędącymi naszymi znajomymi, są tam też strony, na które wchodziliśmy itd.
    http://arjunsreedharan.org/post/65979958297/find-your-facebook-friends-ranking-score
    Ta lista również różni się znacząco w moim przypadku od tej do zapraszania znajomych, choć po części się pokrywa, dlatego wydaje mi się, że jeśli chodzi o tę, to kieruje się ona innymi zasadami. Bardzo możliwe, że chodzi właśnie o wzajemne interakcje, bo mam jedną osobę w znajomych, która cały czas na tej liście podskakuje do góry, pomimo iż polubiłam jej tylko kilka zdjęć (z jakieś 4, od założenia konta na fb, prawda, że ostatnio, ale od tego czasu lajkowałam posty innych osób, z którymi często rozmawiam) i w ogóle nie wchodzę prawie na jej profil. Chyba, że ta lista się na dniach zaktualizuje z tą ze skryptu, będę czekać, bo ograniczam bardzo swoją aktywność, również wchodzenie na cudze profile, w celach obserwacyjnych.

  • p t

    14 grudnia, 2013

    Wydaje mi się, że ta lista do zapraszania znajomych jest naprawdę wypadkową naszej interakcji z kimś i czyjejś z nami, bo znacząco różni się od tej ze skryptu, zmienia się właściwie codziennie – w mniej lub bardziej znaczący sposób. Do tego do góry podskakują nie tylko osoby, którym ja coś polajkuję albo wejdę na profil, no albo też wejdę w link przez nich wstawiony na tablicy, z którymi porozmawiam (co jak pisałam, baardzo ograniczyłam). Podskakują osoby, z którymi nie mam żadnego kontaktu ostatnimi czasy. Wcześniej, owszem, dużo wchodziłam na profil tej osoby, na linki, które wstawiała itp. itd., ale od jakiegoś 1,5 tygodnia staram się w ogóle na nią nie wchodzić, nie wpisywać w wyszukiwarkę ani klikać na linki przez nią podane. Nie piszemy ze sobą od dwóch miesięcy, a cały czas była na 4 pozycji listy. Wczoraj napisałam prywatną wiadomość do koleżanki, która bardzo długo utrzymywała się na pozycji 3. Po północy lista się zaktualizowała, no i koleżanka jest teraz na 4… A osoba z 4 na 3… Ktoś ma jakieś ciekawe obserwacje u siebie?

  • p t

    14 grudnia, 2013

    Wydaje mi się, że ta lista do zapraszania znajomych jest naprawdę wypadkową naszej interakcji z kimś i czyjejś z nami, bo znacząco różni się od tej ze skryptu, zmienia się właściwie codziennie – w mniej lub bardziej znaczący sposób. Do tego do góry podskakują nie tylko osoby, którym ja coś polajkuję albo wejdę na profil, no albo też wejdę w link przez nich wstawiony na tablicy, z którymi porozmawiam (co jak pisałam, baardzo ograniczyłam). Podskakują osoby, z którymi nie mam żadnego kontaktu ostatnimi czasy. Wcześniej, owszem, dużo wchodziłam na profil tej osoby, na linki, które wstawiała itp. itd., ale od jakiegoś 1,5 tygodnia staram się w ogóle na nią nie wchodzić, nie wpisywać w wyszukiwarkę ani klikać na linki przez nią podane. Nie piszemy ze sobą od dwóch miesięcy, a cały czas była na 4 pozycji listy. Wczoraj napisałam prywatną wiadomość do koleżanki, która bardzo długo utrzymywała się na pozycji 3. Po północy lista się zaktualizowała, no i koleżanka jest teraz na 4… A osoba z 4 na 3… Ktoś ma jakieś ciekawe obserwacje u siebie?

  • Józek Waligóra

    14 grudnia, 2013

    U mnie “główna podejrzana” osoba spadła na 3 miejsce. Na 1 miejscu pojawila sie osoba którą wczoraj zaprosilem i rozmawialem z nia 2 razy na czacie. Tez staram sie ograniczac odwiedzanie profili do minimum, zobaczymy co będzie się dalej działo ;)

  • Józek Waligóra

    14 grudnia, 2013

    U mnie “główna podejrzana” osoba spadła na 3 miejsce. Na 1 miejscu pojawila sie osoba którą wczoraj zaprosilem i rozmawialem z nia 2 razy na czacie. Tez staram sie ograniczac odwiedzanie profili do minimum, zobaczymy co będzie się dalej działo ;)

  • Józek Waligóra

    14 grudnia, 2013

    Zastanawia mnie też nieregularność aktualizacji listy. Najczęściej po pólnocy, ale czasem o innej porze a czasami nawet po kilku dniach. Wczoraj po czacie ze znajomą podskoczyla od razu z 9 na 1.

  • Józek Waligóra

    14 grudnia, 2013

    Zastanawia mnie też nieregularność aktualizacji listy. Najczęściej po pólnocy, ale czasem o innej porze a czasami nawet po kilku dniach. Wczoraj po czacie ze znajomą podskoczyla od razu z 9 na 1.

  • Józek Waligóra

    17 grudnia, 2013

    Chyba to rozkminiłem. Osoby z którymi czatuję przesuwają się na liście w niedługim czasie po tym jak skończę rozmowę. Inne interakcje np “lajki” czy wzajemne oglądanie profili aktualizuje się rzadziej, czasem na drugi dzień. Zaobserwujcie swoje listy pod tym kątem i napiszcie czy też tak macie.

    • andrzej rurka

      17 grudnia, 2013

      potwierdzam.

      Dodatkowo zrobilem jeszcze jeden eksperyment – zalozylem nowe konto, bez znajomych itp. ze swoich relnych znajomych wybralem piec osob i na profil kazdej wszedlem 3 razy. Zgadnijcie co sie stało – mój realny profil zaczął pojawiac się na pierwszych miejscach w ich listach znajomych, pomimo tego, ze nie był wyswietlany nawet na liscie generowanej przez ten applet javy.

      Wynika z tego, ze zagladanie na profil innych osob ma wpływ ale na jakąś inną listę do ktorej uzytkownik nie ma dostepu. Poza tym zagladajac na profile wspolnych znajomych automatycznie profil osoby ktora rowniez ma tego samego znajomego idzie do gory.

      Co do listy Józka:
      wydaje mi się, ze ta lista o ktorej mowisz uwzglednia rownież bardzo stare dane – pojawia sie moja byla ktorej profil obserwowalem dosc intensywnie (wstyd sie przyznac) jakis rok temu. W dalszym ciągu ma pierwsze nmiejsce

  • Józek Waligóra

    17 grudnia, 2013

    Chyba to rozkminiłem. Osoby z którymi czatuję przesuwają się na liście w niedługim czasie po tym jak skończę rozmowę. Inne interakcje np “lajki” czy wzajemne oglądanie profili aktualizuje się rzadziej, czasem na drugi dzień. Zaobserwujcie swoje listy pod tym kątem i napiszcie czy też tak macie.

    • andrzej rurka

      17 grudnia, 2013

      potwierdzam.

      Dodatkowo zrobilem jeszcze jeden eksperyment – zalozylem nowe konto, bez znajomych itp. ze swoich relnych znajomych wybralem piec osob i na profil kazdej wszedlem 3 razy. Zgadnijcie co sie stało – mój realny profil zaczął pojawiac się na pierwszych miejscach w ich listach znajomych, pomimo tego, ze nie był wyswietlany nawet na liscie generowanej przez ten applet javy.

      Wynika z tego, ze zagladanie na profil innych osob ma wpływ ale na jakąś inną listę do ktorej uzytkownik nie ma dostepu. Poza tym zagladajac na profile wspolnych znajomych automatycznie profil osoby ktora rowniez ma tego samego znajomego idzie do gory.

      Co do listy Józka:
      wydaje mi się, ze ta lista o ktorej mowisz uwzglednia rownież bardzo stare dane – pojawia sie moja byla ktorej profil obserwowalem dosc intensywnie (wstyd sie przyznac) jakis rok temu. W dalszym ciągu ma pierwsze nmiejsce

  • andrzej rurka

    17 grudnia, 2013

    z tego lewego konta nigdy nie kliknalem na swoj profil

  • andrzej rurka

    17 grudnia, 2013

    z tego lewego konta nigdy nie kliknalem na swoj profil

  • Józek Waligóra

    19 grudnia, 2013

    Andrzej skąd wiesz a może Twoja była też podgląda Twój profil i dlatego ma 1 miejsce ;)))??

  • Józek Waligóra

    19 grudnia, 2013

    Andrzej skąd wiesz a może Twoja była też podgląda Twój profil i dlatego ma 1 miejsce ;)))??

  • andrzej rurka

    19 grudnia, 2013

    watpie, ale zawsze jest taka szansa;) tym bardziej ze mniej wiecej 2 tyg temu mialem urodziny. Dzis pogadalem z kilkoma znajomymi i dosc gwaltownie spadla. Zobaczymy jak sytuacja się rozwinie

  • andrzej rurka

    19 grudnia, 2013

    watpie, ale zawsze jest taka szansa;) tym bardziej ze mniej wiecej 2 tyg temu mialem urodziny. Dzis pogadalem z kilkoma znajomymi i dosc gwaltownie spadla. Zobaczymy jak sytuacja się rozwinie

  • andrzej rurka

    19 grudnia, 2013

    wątpie tym bardziej ze od roku juz jest z kims innym wiec wiesz..;)

  • andrzej rurka

    19 grudnia, 2013

    wątpie tym bardziej ze od roku juz jest z kims innym wiec wiesz..;)

  • szymek

    20 grudnia, 2013

    Ciekawe że u mnie jedna znajoma pojawia się 2 razy na liście.

  • szymek

    20 grudnia, 2013

    Ciekawe że u mnie jedna znajoma pojawia się 2 razy na liście.

  • p t

    20 grudnia, 2013

    A właśnie, że z nowymi znajomymi to jest tak, jak na początku pisaliście – że na początku są wysoko zarówno na liście z czata, jak i tej do zapraszania – zwłaszcza jak parę razy wejdą na profil. Co nie znaczy, że inni też tego nie robią. Mnie też się ta lista zmienia nieregularnie, ale aktualnie byłam zmuszona przerwać swój eksperyment. Za kilka dni, jak na nowo przestanę się bardziej udzielać, zobaczę, jak lista ewoluuje. Od kiedy zaczęłam więcej pisać z pewnymi osobami (komentarzy, wiadomości prywatnych), lista trochę się zmieniła. Zobaczymy.
    Ogółem to znajomi na liście z czata pojawiają się nawet trzy razy – odpowiednio z oznaczeniami -0, -2, -3. Cóż to dokładnie jest, nie mam pojęcia.

  • p t

    20 grudnia, 2013

    A właśnie, że z nowymi znajomymi to jest tak, jak na początku pisaliście – że na początku są wysoko zarówno na liście z czata, jak i tej do zapraszania – zwłaszcza jak parę razy wejdą na profil. Co nie znaczy, że inni też tego nie robią. Mnie też się ta lista zmienia nieregularnie, ale aktualnie byłam zmuszona przerwać swój eksperyment. Za kilka dni, jak na nowo przestanę się bardziej udzielać, zobaczę, jak lista ewoluuje. Od kiedy zaczęłam więcej pisać z pewnymi osobami (komentarzy, wiadomości prywatnych), lista trochę się zmieniła. Zobaczymy.
    Ogółem to znajomi na liście z czata pojawiają się nawet trzy razy – odpowiednio z oznaczeniami -0, -2, -3. Cóż to dokładnie jest, nie mam pojęcia.

  • andrzej rurka

    20 grudnia, 2013

    to moze skupmy sie tylko na osobach zktorymi nie prowadzimy konwersacje i nie wchodzimy na ich profil? botylko wtedy bedziemy wiedziec czy zachowania innych osob maja jakikolwiek wplyw na nasza liste

  • andrzej rurka

    20 grudnia, 2013

    to moze skupmy sie tylko na osobach zktorymi nie prowadzimy konwersacje i nie wchodzimy na ich profil? botylko wtedy bedziemy wiedziec czy zachowania innych osob maja jakikolwiek wplyw na nasza liste

  • Józek Waligóra

    20 grudnia, 2013

    OK. Ja regularnie czatuje z 5 osobami. Regularnie tzn min 2-3 razy w tygodniu. 4 z nich są w tej chwili w pierwszej ‘6″, jeden kumpel chwilowo na 11 ale zazwyczaj buja sie w czołówce. Do tego 2 świeżo dodane osoby są w pierwszej “10” (tendencja spadkowa). Najbardziej ‘zagadkowa” osoba nigdy mi nic nie skomentowala, polubila w sumie pare zdjęć i nigdy ze mną nie czatowala a nie wypada z pierwszej ‘3″. Postanowiłem w ogóle nie wchodzić na jej profil, nie lajkowac, zero interakcji. Efekt jest taki że caly czas jest w pierwszej ‘3″, najczęściej na 1. No nic, obserwujemy..Zagadka w fejsbukowych detektywów trwa dalej ;)

  • Józek Waligóra

    20 grudnia, 2013

    OK. Ja regularnie czatuje z 5 osobami. Regularnie tzn min 2-3 razy w tygodniu. 4 z nich są w tej chwili w pierwszej ‘6″, jeden kumpel chwilowo na 11 ale zazwyczaj buja sie w czołówce. Do tego 2 świeżo dodane osoby są w pierwszej “10” (tendencja spadkowa). Najbardziej ‘zagadkowa” osoba nigdy mi nic nie skomentowala, polubila w sumie pare zdjęć i nigdy ze mną nie czatowala a nie wypada z pierwszej ‘3″. Postanowiłem w ogóle nie wchodzić na jej profil, nie lajkowac, zero interakcji. Efekt jest taki że caly czas jest w pierwszej ‘3″, najczęściej na 1. No nic, obserwujemy..Zagadka w fejsbukowych detektywów trwa dalej ;)

  • Józek Waligóra

    20 grudnia, 2013

    Zabawa mialo byc zamiast zagadka* Kurde za dużo piwa :)))

  • Józek Waligóra

    20 grudnia, 2013

    Zabawa mialo byc zamiast zagadka* Kurde za dużo piwa :)))

  • Kurt S

    21 grudnia, 2013

    Kamilu, mi wyskakuje – “Przepraszamy, ta strona jest niedostępna

    Kliknięty link mógł być uszkodzony lub strona mogła zostać usunięta.”

  • Kurt S

    21 grudnia, 2013

    Kamilu, mi wyskakuje – “Przepraszamy, ta strona jest niedostępna

    Kliknięty link mógł być uszkodzony lub strona mogła zostać usunięta.”

  • andrzej rurka

    28 grudnia, 2013

    Mały update – postanowiłem zrobic małe zamieszanie w swojej liscie i zagladalem roznym osobom na profile, jak rowniez chatowanie z nimi znacznie wspomnianą liste zmieniło. Po kilku dniach, wspomniana juz laska znowu zaczęła piąc się w górę na liscie pomimo braku jakiejkolwiek interakcji z mojej strony (nie rozmawialem z nia, nie zagladalem na jej profil, ani nawet na profile naszych wspolnych znajomych).
    Więc moze faktycznie cos jej na rzeczy?

  • andrzej rurka

    28 grudnia, 2013

    Mały update – postanowiłem zrobic małe zamieszanie w swojej liscie i zagladalem roznym osobom na profile, jak rowniez chatowanie z nimi znacznie wspomnianą liste zmieniło. Po kilku dniach, wspomniana juz laska znowu zaczęła piąc się w górę na liscie pomimo braku jakiejkolwiek interakcji z mojej strony (nie rozmawialem z nia, nie zagladalem na jej profil, ani nawet na profile naszych wspolnych znajomych).
    Więc moze faktycznie cos jej na rzeczy?

  • p t

    29 grudnia, 2013

    Z tą listą do zapraszania naprawdę jest coś na rzeczy :). Myślę, że tam się liczą zarówno nasze ostatnie interakcje jak i czyjeś. No ale są takie osoby, którym ja w ogóle nie wchodzę na profil, a są wysoko, są i takie, którym tylko ja wchodzę i nic mi nie komentują, a są dość wysoko. Pewnie zależy to od stopnia zaangażowania w czyjąś facebookową działalność :). Mnie np. lista przez jakieś 2 dni się nie ruszała, wczoraj w ogóle nie byłam na fb, nie miałam na to czasu, nie wchodziłam na profil danej osoby w ogóle… A podskoczyła z 2 na 3 miejsce. Także pomimo tego, że kiedyś naprawdę często na nią wchodziłam, to teraz tego nie robię i nie włączam właściwie nawet filmików, które dodaje na tablicy (żeby to też jakoś nie wpływało na eksperyment). Tutaj naprawdę ma miejsce coś takiego jak nasza ostatnia aktywność itp. :).

  • p t

    29 grudnia, 2013

    Z tą listą do zapraszania naprawdę jest coś na rzeczy :). Myślę, że tam się liczą zarówno nasze ostatnie interakcje jak i czyjeś. No ale są takie osoby, którym ja w ogóle nie wchodzę na profil, a są wysoko, są i takie, którym tylko ja wchodzę i nic mi nie komentują, a są dość wysoko. Pewnie zależy to od stopnia zaangażowania w czyjąś facebookową działalność :). Mnie np. lista przez jakieś 2 dni się nie ruszała, wczoraj w ogóle nie byłam na fb, nie miałam na to czasu, nie wchodziłam na profil danej osoby w ogóle… A podskoczyła z 2 na 3 miejsce. Także pomimo tego, że kiedyś naprawdę często na nią wchodziłam, to teraz tego nie robię i nie włączam właściwie nawet filmików, które dodaje na tablicy (żeby to też jakoś nie wpływało na eksperyment). Tutaj naprawdę ma miejsce coś takiego jak nasza ostatnia aktywność itp. :).

  • Józek Waligóra

    29 grudnia, 2013

    Ja mam dokładnie tak samo, jedna osoba na którą kiedyś dość często wchodzilem jest cały czas bardzo wysoko, choć nie wchodzę w ogóle na jej profil…Najwięsze znaczenie ma chyba czatowanie bo dwie osoby z którym najwięcej czatuje wymieniają się ostatnio 1 i 2 miejscem ale są tez inne osoby z którymi mam sporo interakcji a są niżej niż ta osoba która mnie najbardziej zastanawia. Tak samo jak Wy uważam że jest coś na rzeczy ;)

  • Józek Waligóra

    29 grudnia, 2013

    Ja mam dokładnie tak samo, jedna osoba na którą kiedyś dość często wchodzilem jest cały czas bardzo wysoko, choć nie wchodzę w ogóle na jej profil…Najwięsze znaczenie ma chyba czatowanie bo dwie osoby z którym najwięcej czatuje wymieniają się ostatnio 1 i 2 miejscem ale są tez inne osoby z którymi mam sporo interakcji a są niżej niż ta osoba która mnie najbardziej zastanawia. Tak samo jak Wy uważam że jest coś na rzeczy ;)

  • Elvis Presley

    3 stycznia, 2014

    Ja mam inne pytanie. Przykladowo na Facebooku w wyszukiwarce wpisuję jakieś imię np. Jan i wyskakuje mi na pierwszym miejscu Jan Kowalski, na którego profilu kilka razy byłem. Co zrobić by się nie pojawiał? Wyczyszczenie historii wyszukiwania nic nie daje.

  • Elvis Presley

    3 stycznia, 2014

    Ja mam inne pytanie. Przykladowo na Facebooku w wyszukiwarce wpisuję jakieś imię np. Jan i wyskakuje mi na pierwszym miejscu Jan Kowalski, na którego profilu kilka razy byłem. Co zrobić by się nie pojawiał? Wyczyszczenie historii wyszukiwania nic nie daje.

  • M.S

    25 stycznia, 2014

    Mam Pytanie na temat FB.Mam opere i gdy dam ctrl+f i wpiszę OrderedFriends to nie wiem gdzie jest ten szyfr napisałby mi ktoś gdzie on się znajduje,lub w przeglądarce to robić ? Z góry Dzięki

  • M.S

    25 stycznia, 2014

    Mam Pytanie na temat FB.Mam opere i gdy dam ctrl+f i wpiszę OrderedFriends to nie wiem gdzie jest ten szyfr napisałby mi ktoś gdzie on się znajduje,lub w przeglądarce to robić ? Z góry Dzięki

  • J.N.

    9 lutego, 2014

    Nie mogę znaleźć komendy [“OrderedFriendsListInitialData”,[],{“list”: :( POMOCY PLISS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gdzie znajduje się komenda ??

  • J.N.

    9 lutego, 2014

    Nie mogę znaleźć komendy [“OrderedFriendsListInitialData”,[],{“list”: :( POMOCY PLISS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gdzie znajduje się komenda ??

  • Kwasożłop

    11 lutego, 2014

    Po co Wam ta komenda jak to i tak nie działa?

  • Kwasożłop

    11 lutego, 2014

    Po co Wam ta komenda jak to i tak nie działa?

  • M.S.

    11 marca, 2014

    Teraz są na to lepsze, zautomatyzowane sposoby, np. podglądacz fejs-podgladacz.pl/mpsr67p

    • B.G.

      28 marca, 2014

      Ta strona wyłudza informacje! To zwykłe oszustwo!

  • M.S.

    11 marca, 2014

    Teraz są na to lepsze, zautomatyzowane sposoby, np. podglądacz fejs-podgladacz.pl/mpsr67p

    • B.G.

      28 marca, 2014

      Ta strona wyłudza informacje! To zwykłe oszustwo!

  • Piotr NS

    8 maja, 2014

    Czy jest jakaś możliwość znalezienia kodu konkretnego profilu???

  • Piotr NS

    8 maja, 2014

    Czy jest jakaś możliwość znalezienia kodu konkretnego profilu???

  • Vika

    8 maja, 2014

    Ja nie moge tego znaleźć pomoze ktos? Napisze jakieto liczby były albo linijkaktora? prosze.. :]

  • Vika

    8 maja, 2014

    Ja nie moge tego znaleźć pomoze ktos? Napisze jakieto liczby były albo linijkaktora? prosze.. :]

  • Michał M

    15 czerwca, 2014

    Zastanawia mnie lista 9-ciu znajomych wyświetlanych po wejściu na profil (miniatury w zakładce “znajomi” na stronie głównej profilu) w jaki sposób zminiają się te osoby? Lista tych osób jest wypisanych “Imiennie” pomiędzy ciągami kodów i nie sa to profile spod ww. sposobu wyszukiwnia (są dużo nizej w pliku źródła) Mnie zastanawia jedno – czy takie informacje wogóle muszą byc zapisywane w pliku źródła??? :/ bo wydaje mi się że twórcy mogli pominąc zapis tych info w źródle (lub jest jakos szyfrowany) Jest tu ktoś kto sie na tym zna??? :P

  • Michał M

    15 czerwca, 2014

    Zastanawia mnie lista 9-ciu znajomych wyświetlanych po wejściu na profil (miniatury w zakładce “znajomi” na stronie głównej profilu) w jaki sposób zminiają się te osoby? Lista tych osób jest wypisanych “Imiennie” pomiędzy ciągami kodów i nie sa to profile spod ww. sposobu wyszukiwnia (są dużo nizej w pliku źródła) Mnie zastanawia jedno – czy takie informacje wogóle muszą byc zapisywane w pliku źródła??? :/ bo wydaje mi się że twórcy mogli pominąc zapis tych info w źródle (lub jest jakos szyfrowany) Jest tu ktoś kto sie na tym zna??? :P

  • Mariusz Kowal

    17 czerwca, 2014

    To tylko podaje użytkowników, z którymi mamy najwięcej interakcji.. Ja jestem ciekaw jak działają strony tego typu http://fb-podgladacz.pl

  • Mariusz Kowal

    17 czerwca, 2014

    To tylko podaje użytkowników, z którymi mamy najwięcej interakcji.. Ja jestem ciekaw jak działają strony tego typu http://fb-podgladacz.pl

  • aga beres

    28 czerwca, 2014

    Moi drodzy NIE MA MOZLIWOSCI sprawdzic przez zrodlo strony kto odwiedzal nasz profil na facebooku wszystkie komendy pokazuja liste znajomych ktorych mamy dodanych i w jakis sposob utrzymujemy z nimi kontakt .Wten sposob nie da sie sprawdzic kto faktycznie przeglada nasz profil powtarzam NIE ma takiej mozliwosci .
    A wszystkie programy typu podgladacz lub szpieg to jedno wielkie oszustwo

  • aga beres

    28 czerwca, 2014

    Moi drodzy NIE MA MOZLIWOSCI sprawdzic przez zrodlo strony kto odwiedzal nasz profil na facebooku wszystkie komendy pokazuja liste znajomych ktorych mamy dodanych i w jakis sposob utrzymujemy z nimi kontakt .Wten sposob nie da sie sprawdzic kto faktycznie przeglada nasz profil powtarzam NIE ma takiej mozliwosci .
    A wszystkie programy typu podgladacz lub szpieg to jedno wielkie oszustwo

  • zzz

    19 lipca, 2014

    co do listy zapraszania znajomych do polubienia, wchodziłem na kilka stron polubionych przeze mnie i za każdym razem były tam proponowane inne osoby, jak wy to robiliście? sprawdzaliście na różnych stronach czy zawsze na tej samej?

  • zzz

    19 lipca, 2014

    co do listy zapraszania znajomych do polubienia, wchodziłem na kilka stron polubionych przeze mnie i za każdym razem były tam proponowane inne osoby, jak wy to robiliście? sprawdzaliście na różnych stronach czy zawsze na tej samej?

  • iza anonim

    17 sierpnia, 2014

    no ale ja nie umiem tych cyferek wpisać gdzie i jak w jaki sposów wytłumaczcie

  • iza anonim

    17 sierpnia, 2014

    no ale ja nie umiem tych cyferek wpisać gdzie i jak w jaki sposów wytłumaczcie

  • malutkiboa

    27 listopada, 2014
  • malutkiboa

    27 listopada, 2014
  • Aneczka

    30 listopada, 2014

    Ja sprawdziłam i korzystam z tego podglądacza: [link wycięty przez autora bloga ze względu na podejrzenie wirusa na stronie]

    Działa i sprawuje się świetnie, polecam wszystkim! :) ;*

  • Aneczka

    30 listopada, 2014

    Ja sprawdziłam i korzystam z tego podglądacza: [link wycięty przez autora bloga ze względu na podejrzenie wirusa na stronie]

    Działa i sprawuje się świetnie, polecam wszystkim! :) ;*

  • jurrrek1

    11 stycznia, 2015

    Aneczka ty ……… Z tej strony atakuje Malicious File Downloand 12

    • Kamil

      12 stycznia, 2015

      Dzięki Jurek za wskazówkę. Już usunąłem linka do strony podawaną przez Aneczkę.

  • jurrrek1

    11 stycznia, 2015

    Aneczka ty ……… Z tej strony atakuje Malicious File Downloand 12

    • Kamil

      12 stycznia, 2015

      Dzięki Jurek za wskazówkę. Już usunąłem linka do strony podawaną przez Aneczkę.

  • Polka

    11 stycznia, 2016

    Co oznaczają numery 0,2, które pojawiają się po ciągu cyfr?

  • Polka

    11 stycznia, 2016

    Co oznaczają numery 0,2, które pojawiają się po ciągu cyfr?

  • Praca Zdalna

    6 kwietnia, 2016

    Interesujące ale coś nie działa ;)

    • Kamil Lipiński

      6 kwietnia, 2016

      W tekście jest odpowiedź: “Uwaga. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że ta metoda się jednak nie sprawdza. Przeczytajcie komentarze pod tym wpisem.”

      • Narwany

        22 września, 2016

        Na szczęście to tylko facebook a nie prawdziwe życie :)

  • Praca Zdalna

    6 kwietnia, 2016

    Interesujące ale coś nie działa ;)

    • Kamil Lipiński

      6 kwietnia, 2016

      W tekście jest odpowiedź: “Uwaga. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że ta metoda się jednak nie sprawdza. Przeczytajcie komentarze pod tym wpisem.”

      • Narwany

        22 września, 2016

        Na szczęście to tylko facebook a nie prawdziwe życie :)

  • hash hash

    31 maja, 2017

    robię wszystko krok po kroku i niestety nic takiego nie wyskakuje :)

  • hash hash

    31 maja, 2017

    robię wszystko krok po kroku i niestety nic takiego nie wyskakuje :)

Leave A Comment

.

Scroll To Top